Lokal o powierzchni ok. 1200 mkw. został oddany do dyspozycji klientów w piątek, 28 sierpnia.
Swój pierwszy sklep w Polsce Jysk otworzył w 2000 roku na terenie Gdańska. W ofercie sieci znajdują się artykuły gospodarstwa domowego oraz meble i akcesoria do wyposażenia sypialni, jadalni, salonu, łazienki, biura oraz ogrodu. Firma zajmuje się również sprzedażą firan, żaluzji, przyborów do szycia, toreb podróżnych, a także namiotów.
– Modernizacja i relokacja marketu JYSK w Outlet Białystok spowoduje, że będziemy mieli możliwość lepszej ekspozycji naszego asortymentu. Nowe, przestronne i odświeżone wnętrze wraz z dużą częścią terenu zewnętrznego umożliwi nam wygodniejszą prezentację m.in. mebli ogrodowych. W poprzednim lokalu wejście do nas prowadziło tylko z pasażu handlowego, a w nowym pomieszczeniu będziemy dysponować wejściem bezpośrednio z parkingu, co z pewnością ułatwi dostęp klientom zmotoryzowanym, jak i poprawi ogólną widoczność naszego sklepu na tle pozostałej oferty. Mamy nadzieję, że poczynione zmiany spowodują, że klienci będą nas odwiedzali jeszcze częściej i chętniej niż miało to miejsce do tej pory – mówi Jacek Wasilewski, dyrektor ds. rozwoju i zarządzania obiektami JYSK.
Powiększenie i otwarcie nowej powierzchni marketu Jysk zostało podyktowane także rosnącymi obrotami najemcy, jak również zwiększoną odwiedzalnością obiektu.
Outlet Białystok
działa na Podlasiu od grudnia ubiegłego roku; zlokalizowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy i Bobrownikach. Dzięki swojej lokalizacji oraz salonach znanych marek modowych prowadzonych w formule outletowej blisko jedną trzecią klientów tego centrum stanowią właśnie mieszkańcy Białorusi. Latem ruszyły prace przy rozbudowie obiektu, którego nowa część zostanie otwarta dla klientów już w drugiej połowie października. W zmodernizowanym budynku na dodatkowej przestrzeni znajdą się sklepy z odzieżą damską oraz obuwiem i galanterią, jak również salon jubilerski oraz lokal z wyposażeniem wnętrz. Jego obecna powierzchnia GLA to ok. 13 tys. mkw., a po rozbudowie będzie wynosiła ponad 15 tys. mkw. W skład tenant mix wchodzą takie sklepy takie jak: Adidas, Tom Tailor, Big Star, Italian Fashion, Ecco, Reebok, Diverse, 50 Style, Regatta, Puma czy Mustang. Za komercjalizację obiektu odpowiada spółka BOIG Property Consulting. Ofertę outletową obiektu uzupełnia obecność regularnych sklepów m.in.: Carrefour, Jysk, Rossmann, CCC, a także liczne punkty usługowe.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?