Oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i za ile?
Nabór na stanowisko inspektora w Departamencie Geodezji
Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku: aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków,obsługa interesanta w zakresie udzielania informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,wykształcenie wyższe: geodezja, prawo oraz co najmniej trzyletni staż pracy, lub wykształcenie średnie geodezyjne oraz co najmniej pięcioletni staż pracy,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:znajomość zagadnień z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,mile widziane uprawnienie geodezyjne z zakresu 2,praktyczna umiejętność obsługi komputera, ze znajomością oprogramowania TurboEWID oraz pakietu MS Office.
Warunki pracy na stanowisku: Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 3000 – 3200 zł.
Termin składania dokumentów:Termin: do dnia 11 maja 2021r