Oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i za ile?
Nabór na stanowisko inspektora w Zarządzie Dróg Miejskich
Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku: przeprowadzanie analiz sprawności układu komunikacyjnego na terenie miasta,prowadzenie spraw związanych z rozwojem układu komunikacyjnego miasta,rozpatrywanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,przedkładanie propozycji poprawy warunków ruchu kołowego, opracowywanie we własnym zakresie zmian w obowiązującej organizacji ruchu w celu poprawy warunków ruchu, szczególnie na ulicach podstawowego układu komunikacyjnego,prowadzenie spraw związanych z obsługą komunikacyjną terenów przyległych do pasa drogowego,współpraca z właściwymi organami w sprawach zarządzania ruchem na drogach, m.in. z Komendą Wojewódzką Policji w Białymstoku, Komendą Miejską Policji w Białymstoku, zarządcami dróg i in.
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,wykształcenie wyższe techniczne – preferowane: budownictwo komunikacyjne, oraz co najmniej trzyletni staż pracy,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Prawo o ruchu drogowym, o drogach publicznych, Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego,umiejętność analizy dokumentacji projektowej, posiadanie prawa jazdy kat. B,znajomość obsługi komputera (AutoCAD, Word, Excel, PowerPoint) i urządzeń biurowych,umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, kreatywność.
Warunki pracy na stanowisku: Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 3000 – 3200 zł.
Termin składania dokumentów: do dnia 11 maja2021