Głos można oddać na jedną z trzech propozycji na specjalnie stworzonej stronie: www.akademiajagi.pl. Plebiscyt rusza 29 maja i potrwa do 3 czerwca do północy. STS sfinansuje powstanie zwycięskiego projektu.
- STS po raz kolejny wraz z Jagiellonią Białystok pokazuje, że współpraca sponsorska to dużo więcej niż ekspozycja logotypu firmy na trykotach piłkarzy. Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest praca u podstaw i jak istotny dla przyszłości klubu jest rozwój graczy. Właśnie dlatego chcemy ich każdego dnia dopingować do ciężkich i sumiennych treningów. W związku z tym zorganizowaliśmy głosowanie, w którym kibice zadecydują o projekcie graficznym sali treningowej Akademii Żółto-Czerwonych – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
- To nasza kolejna wspólna aktywizacja kibiców. Poprzednim razem wybieraliśmy projekt klubowego autokaru, którym podróżuje pierwszy zespół. O tym, że takie aktywności są potrzebne najlepiej świadczy fakt, iż wspólna akcja przy wyborze wzoru autokaru zyskała uznanie w oczach kapituły przyznającej nagrody Ekstraklasy w kategorii inicjatywy sponsorskiej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że nasza współpraca z STS wykracza daleko poza standardowe działania pomiędzy sponsorem głównym a klubem – dodaje Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok.