MKTG SR - pasek na kartach artykułów

O projekcie sali treningowej Jagiellonii zadecydują kibice

ma
STS – sponsor główny Jagiellonii Białystok i największy bukmacher w kraju – wraz z klubem uruchomił specjalne głosowanie, w którym to kibice wybiorą projekt graficzny wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok.

Głos można oddać na jedną z trzech propozycji na specjalnie stworzonej stronie: www.akademiajagi.pl. Plebiscyt rusza 29 maja i potrwa do 3 czerwca do północy. STS sfinansuje powstanie zwycięskiego projektu.

- STS po raz kolejny wraz z Jagiellonią Białystok pokazuje, że współpraca sponsorska to dużo więcej niż ekspozycja logotypu firmy na trykotach piłkarzy. Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest praca u podstaw i jak istotny dla przyszłości klubu jest rozwój graczy. Właśnie dlatego chcemy ich każdego dnia dopingować do ciężkich i sumiennych treningów. W związku z tym zorganizowaliśmy głosowanie, w którym kibice zadecydują o projekcie graficznym sali treningowej Akademii Żółto-Czerwonych – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

- To nasza kolejna wspólna aktywizacja kibiców. Poprzednim razem wybieraliśmy projekt klubowego autokaru, którym podróżuje pierwszy zespół. O tym, że takie aktywności są potrzebne najlepiej świadczy fakt, iż wspólna akcja przy wyborze wzoru autokaru zyskała uznanie w oczach kapituły przyznającej nagrody Ekstraklasy w kategorii inicjatywy sponsorskiej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że nasza współpraca z STS wykracza daleko poza standardowe działania pomiędzy sponsorem głównym a klubem – dodaje Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok.

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny