![1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/9f/8f/6672986b1ee1e_o_large.jpg)
Nowe oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kogo szuka do pracy prezydent i za ile? Jakie trzeba spełnić wymagania?
Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w sprawach pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektu budowlanego,
• występowanie do ministra, który ustanowił przepisy techniczno-budowlane, z wnioskami w sprawie upoważnienia do udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub architektury i urbanistyki,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks postępowania administracyjnego, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
• biegła obsługa programów biurowych, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel),
• nastawienie na rzeczowe i merytoryczne podejście do obsługi klientów,
• umiejętność dobrej organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
• umiejętność pracy pod presją,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• zdolność szybkiego uczenia się, a w szczególności - przyswajania obsługi systemów niezbędnych na danym stanowisku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.21.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.