Nowe oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kogo szuka do pracy prezydent. I za ile? Co trzeba umieć?
Nabór na stanowisko: podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• tworzenie spersonalizowanych grafik,
• pomoc techniczna przy realizacji medialnej konferencji prasowych,
• prowadzenie profili miasta Białystok w mediach społecznościowych,
• kreatywny udział w tworzeniu i realizacji promocyjnej wizji miasta.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu komunikacji i mediów,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnej podmiotów publicznych, o samorządzie powiatowym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
• znajomość języka obcego – preferowany język angielski;
• znajomość obsługi portali społecznościowych;
• wiedza o mieście Białystok;
• mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
• umiejętność obsługi programów komputerowych ( m.in. pakiet MS Office, Canva Cap Cut, Captions, Adobe Photoshop);
• samodzielność, dokładność, systematyczność oraz wysoka kultura osobista;
• kreatywność, otwartość, komunikatywność;
• dyspozycyjność w godzinach popołudniowych i w weekendy;
• umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu oraz planowania i organizacji pracy.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 31 maja 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.15.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Prezydenta Miasta”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.