Wzory autorstwa projektantek Andropolu robią prawdziwą furorę wśród znanych firm, zajmujących się sprzedażą artykułów wyposażenia wnętrz.
Umowa za umową
Przypomnijmy, że trzy tygodnie temu dziewięć projektów z jesienno-zimowej kolekcji Andropolu wybrała na wyłączność IKEA Polska. Zaraz potem doszło do spotkania z przedstawicielami THK Europe, spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Black Red White S.A., zajmującej się importem i dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz na rzecz własnej sieci handlowej oraz partnerów BRW.
Uznanie przedstawicieli BRW zyskało aż 11 wzorów Andropolu, przygotowanych zgodnie z wcześniejszymi sugestiami kontrahentów. Tym razem odbiorcom Andropolu szczególnie przypadły do gustu projekty Beaty Palikot- Borowskiej - aż siedem wzorów „wyszło” spod jej ręki.
Po raz pierwszy na wyłączność BRW
Okazjonalna współpraca BRW i Andropolu trwa już od trzech lat, teraz jednak andrychowska spółka przygotowała wzory wyłącznie na potrzeby tego kontrahenta.
- 11 wzorów to bardzo dużo, a dla nas to dowód, że potrafimy sprostać wymaganiom jakościowym i wzorniczym najbardziej nawet prestiżowych odbiorców - mówi Małgorzata Sadowska, kierownik produktu segmentu pościelowego w Andropolu. - Mamy nadzieję, że nasze ostatnie spotkanie zaowocuje poważnymi zamówieniami. Tym bardziej, że na wyprodukowanie jednego wzoru potrzeba 1,5 tys. metrów tkaniny, co jest równoznaczne z ilością 3 tys. kompletów na jedną dostawę.
Opinia
Ewa Wrażeń,
koordynator zespołu projektantów w Andropolu:
Wybrane wzory będą wykorzystane tylko przez BWR. Można je podzielić na kilka grup kolorystycznych - zgodnie z koncepcją nowej marki. Jest więc Kolekcja Fioletów, czyli mocne, rajskie kolory (m.in. nasycone zielenie, intensywny róż), Kolekcja Brązów i Zieleni, Kolekcja Natural, czyli delikatne beże, ecri, pastelowe zielenie, turkusy i wreszcie Kolekcja BRW, tj. własne markowe kolory: czerń, czerwień i biel.
Gust z Black Red White
Firma THK - Tworzy Handlowe Koncepty – począwszy od wykreowania produktu i kolekcji, poprzez projekt powierzchni handlowej wsparty strategią marketingową. Obecnie THK wprowadza do sklepów Black Red White S.A. cztery nowatorskie kolekcje produktów wyposażenia wnętrz pod marką GUST: „Natural”, „Black Red White”, „Green & Brown” oraz „Blue & Silver”. Każda z tych kolekcji zawiera produkty ze wszystkich działów asortymentowych, czyli tekstyliów, dekoracji, kuchni i jadalni oraz garderoby i oświetlenia. Artykuły tej marki będą dostępne w sklepach firmowych BRW już na jesieni.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?