Kurier Poranny

Mindfulness w pracy. Jak ćwiczyć uważność i koncentrację w biurze?

Takich miejsc pracy chcą polscy pracownicy. Sprawdź, jak wygląda idealne biuro

Pxhere.com

Poprzednie Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [3/14] Poprzednie Następne

Uważne jedzenie

Bardzo prostym sposobem ćwiczenia mindfulness jest uważne jedzenie. Postaraj się skupić wyłącznie na nim. Zostaw przy biurku takie rozpraszacze takie, jak telefon, usiądź przy stole i nałóż posiłek na talerz. Nie jedz przed komputerem, ani z pojemnika, w którym przechowywane było danie. Postaraj się celebrować posiłek.

Najpierw przyjrzyj się uważnie temu, co masz na talerzu; zwróć uwagę na zapachy, kształty i kolory. Następnie celebruj każdy kęs. Uważnie wkładaj jedzenie do ust, obserwuj, co dzieje się z rozdrabnianym i przeżuwanym pokarmem oraz jak ruszasz sztućcami. Staraj się zachowywać naturalnie, a jednocześnie zwracaj uwagę na jak najwięcej szczegółów. Jeśli ci to mo pomoże, jedz wolniej niż zazwyczaj.

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3