Media Expert w Białymstoku ma nowy market. Tłumy klientów czekały przed wejściem na długo przed otwarciem (zdjęcia) [18.07.2019]

Konrad KarkowskiZaktualizowano 
Tłumy klientów czekały przed wejściem na długo przed otwarciem nowego Media Expert. Kuszą atrakcyjne promocje. Konrad Karkowski
Tłumy klientów czekały przed wejściem na długo przed otwarciem nowego Media Expert. Kuszą atrakcyjne promocje.

Media Expert przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych otwarty. Już 18 lipca, można tam było zrobić pierwsze zakupy. Sklep otwarto o godzinie 7. Nie zabrakło promocji i tłumów chętnych, którzy chcieli zobaczyć, jak wygląda sklep i co można kupić po okazyjnej cenie.
Telewizory nawet za 590 zł, pralki, lodówki, smartfony, laptopy, aparaty fotograficzne, sprzęt AGD, a nawet elektryczne hulajnogi.

Z okazji otwarcia nowego elektromarketu, sieć Media Expert, przygotowała dla klientów mnóstwo atrakcji. Obniżone ceny oraz nagrody i atrakcje – bony rabatowe na zakupy , atrakcje dla dzieci, degustacja aromatycznej kawy i inne niespodzianki.

Nowy sklep Media Expert mieści się przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Białymstoku, tuż przy Outlet Center.

Media Expert otworzyło wyremontowany elektromarket przy ul. ...

Galerie handlowe w Białymstoku. Która była pierwsza? [ZDJĘCIA]

polecane: FLESZ: Smartfony zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 18

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-08-02T09:32:24 02:00, andy:

aż żałuję, bo zawsze jak otwierają, są fajne promocje

2019-08-11T15:18:25 02:00, Gość:

następnym razem trzeba przypilnować i sobie w kalendarzu zapisać.

2019-08-18T21:35:44 02:00, Gość:

dokładnie, tylko pytanie czy sie zmiescisz.

Spoko, wystarczy przyjścchwile wcześniej i uważać na szalonych emerytów hehe

G
Gość
2019-08-02T09:32:24 02:00, andy:

aż żałuję, bo zawsze jak otwierają, są fajne promocje

2019-08-11T15:18:25 02:00, Gość:

następnym razem trzeba przypilnować i sobie w kalendarzu zapisać.

dokładnie, tylko pytanie czy sie zmiescisz.

G
Gość
2019-08-02T09:32:24 02:00, andy:

aż żałuję, bo zawsze jak otwierają, są fajne promocje

następnym razem trzeba przypilnować i sobie w kalendarzu zapisać.

G
Gość

no zwykle na otwarciach w takich sklepach są okazje

a
andy

aż żałuję, bo zawsze jak otwierają, są fajne promocje

L
Leo
2019-07-28T19:55:12 02:00, Gość:

jak zwykle przegapilem

Żałuj :D Było naprawdę fajnie, dużo promocji i okazji. Sprzedawcy się uwijali jak pszczoły

G
Gość

jak zwykle przegapilem

G
Gość
2019-07-22T18:00:36 02:00, Gość:

ci to wszędzie się otwieraja i fajnie bo polska firma, wiec niech rośnie w siłe.

też zawsze im kibicowałem i fajnie gdyby wyparli zagraniczne marki.

M
Magda

Było super ;) Dorwałam dla siebie kilka fajnych gadżetów, a portfel nie ucierpiał. Nieobecni hejterzy niech się wypchają, bo było naprawdę miło i ilość ludzi nie przeszkadzała. Każdy chce mieć coś dla siebie, każdy chce przyoszczędzić, złapać okazję - a głupi ludzie i tak nazwą ich cebulakami. Przepłacajcie dalej

Z
Zayn

Dla mnie bomba :) Zrobilem spore zakupy z rodziną, obsługa bardzo pomocna i fajne ceny. Odziwo wszystko szlo bardzo plynnie mimo tego ze bylo duzo ludzi

D
Dawid
2019-07-21T02:12:34 02:00, Kapp:

No Wy chyba z koni pospadaliście. Każde otwarcie Media Expert wiąże się z promocjami, bo właściciel chce mocno na starcie wypromować swój sklep. Byłem wczoraj tam na zakupach i mimo, że nie stałem od rana w kolejce to i tak udało mi się dorwać lodówkę i pralkę w bardzo atrakcyjnej cenie. Mam w zwyczaju, że zakupy robię ze smartfonem, nie kupuję impulsywnie tylko zwracam uwagę na ceny. U tej Twojej “konkurencji” zapłaciłbym po regularnej cenie około 900zł więcej. Trzeba tylko być świadomym klientem żeby na tym zyskiwać. Media Expert w bardzo fajnej lokalizacji i bardzo fajna obsługa swoją drogą

Też nie rozumiem o co im chodzi. Ja dorwałam dla siebie bardzo fajny odkurzacz za 399zł, normalnie na stronie kosztował więcej. Media Expert nie kantuje tak jak inni no i to w pełni polski sklep z polskim kapitałem za co ogromny plus. Po remoncie bardzo fajnie to wygląda, kadra też spoko

G
Gość

Szkoda że byłem wtedy w pracy bo bym wyskoczył z dzieciakami, może byłyby jakieś fajne gry na promocji, bo coś tam zasłyszałem od sąsiada że kupił swoim synom. A wiadomo, somsiad nie może być lepszy ;y Ogólnie fajnie, że w końcu otworzyli, bardzo mi się podoba Media Expert w tej lokalizacji

G
Gość

ci to wszędzie się otwieraja i fajnie bo polska firma, wiec niech rośnie w siłe.

K
Kapp

No Wy chyba z koni pospadaliście. Każde otwarcie Media Expert wiąże się z promocjami, bo właściciel chce mocno na starcie wypromować swój sklep. Byłem wczoraj tam na zakupach i mimo, że nie stałem od rana w kolejce to i tak udało mi się dorwać lodówkę i pralkę w bardzo atrakcyjnej cenie. Mam w zwyczaju, że zakupy robię ze smartfonem, nie kupuję impulsywnie tylko zwracam uwagę na ceny. U tej Twojej “konkurencji” zapłaciłbym po regularnej cenie około 900zł więcej. Trzeba tylko być świadomym klientem żeby na tym zyskiwać. Media Expert w bardzo fajnej lokalizacji i bardzo fajna obsługa swoją drogą

M
Maks
2019-07-18T09:47:17 02:00, Gość:

Janusze i Grażyny taranowały się pchały a tak na prawdę nic nie było w tak dobrych cenach jedynie jakiś badziew i chłam który rozwali się po okresie gwarancji ;) aż śmiać się chce jak widzę takich ludzi.

A byłeś tam? Legitymowałeś ludzi? xD Ja akurat mam na imię Maksymilian i nikt się nie przepychał, zapewniam Cię. Może było sporo ludzi i momentami kolejki ale było też dużo pracowników którzy wykonywali świetną robotę, w kolejce nie stało się dłużej niż 5 minut no i pełna kulturka. Kupiłem sobie gier na konsole za 650zł, za które normalnie bym zapłacił 1500zł. Proszę, weź przetłumacz mi że to ściema bo aż mi się chce śmiać z Ciebie xD Btw lodówka, którą kupiłem 3 lata temu nadal świetnie działa w moim mieszkaniu, pozdro

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3