Lotnisko Krywlany: Pasażerskie samoloty biznesowe już lądują (zdjęcia)

(sj)
Nawet bez utwardzonego pasa startowego lotnisko Krywlany jest w stanie przyjąć małe pasażerskie samoloty.

Wideo

Komentarze 50

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 23.10.2014 o 14:11, Infomat napisał:

Miejscowość Ivalo w Finlandii liczy sobie 3500 mieszkańców,  i posiada pełnowymiarowy pas startowy. Pomimo tak małej populacji co roku z lotniska korzysta 150.000 osób. Jak to możliwe? Ano możliwe, i też oparte o naturę . Bo oni potrafią myśleć, a nie straszyć depopulacją. Wystarczy myśleć do przodu i mieć determinacje w dążeniu do celu.Polska B jest w niektórych z Was, dlatego niektórzy są zadupiem - mentalnym ściągającym w dół każdego kto śmiał się wychylić. Taka pozostałość po ruskim zaborze. "nie wychylać się"

 

 

Poczytaj jeszcze jaką siłę nabywczą ma Fin w takim Ivalo a jaką Polak w Białymstoku. Poza tym Białystok nie leży jak to poczciwe miasteczko pod biegunem i istnieją bardziej ekonomiczne środki transportu.

 

A co do zaściankowości to proponuję ustalić, gdzie dziadek krowy pasał ....

I
Infomat
W dniu 21.10.2014 o 14:48, Gość napisał:

GUS opublikował ostatnio raport. Do 2050 z Podlasie ubędzie 220 tysięcy osób (ze 1100 tysięcy obecnie). Tyle w temacie opłacalności lotniska regionalnego

Miejscowość Ivalo w Finlandii liczy sobie 3500 mieszkańców,  i posiada pełnowymiarowy pas startowy. Pomimo tak małej populacji co roku z lotniska korzysta 150.000 osób. Jak to możliwe? Ano możliwe, i też oparte o naturę . Bo oni potrafią myśleć, a nie straszyć depopulacją. Wystarczy myśleć do przodu i mieć determinacje w dążeniu do celu.
Polska B jest w niektórych z Was, dlatego niektórzy są zadupiem - mentalnym ściągającym w dół każdego kto śmiał się wychylić. Taka pozostałość po ruskim zaborze. "nie wychylać się"

G
Gość
W dniu 23.10.2014 o 11:54, Gość napisał:

Nie , to ~~~księgowy~~. Kupuje buty w CCC , śpi za darmo na kanapach , lata klas biznes po całym świecie -w wirtualnym świecie.

Tak też myślałam:) Ale obrazki na forum umie składać, to trzeba mu przyznać:)

r
reakcjonista

Lumpom ze zmywaka raz na 4 lata robi się nadzieję na lotnisko, żeby z karteczką z Bolandy pobiegli głosować na PZPO w UK. Jak już spełnią swój murzyński obowiązek ludki z domków na Mickiewicza, Dojkach, Skorupach i Nowym Mieście blokują sprawę. I tak to leci (bynajmniej nie z Krywlan)

G
Gość

Nie , to ~~~księgowy~~. Kupuje buty w CCC , śpi za darmo na kanapach , lata klas biznes po całym świecie -w wirtualnym świecie.

L
Lub Białystok
W dniu 22.10.2014 o 19:45, Gość napisał:

Chłopie, jedni siedzą 2 miesiące dzień w dzień w necie żeby oszczędzić 100 zł, inni w tym czasie zarabiają na przyzwoite auto .... powodzenia w szukaniu promocji :)

Myślę, że jeszcze nie leciałeś nigdzie, ale jak kiedyś będziesz miał zamiar polecieć, to przećwicz sobie wyszukiwanie tanich połączeń na stronie www taniego przewoźnika, (bo sądząc po twojej wypowiedzi nie zadałeś sobie trudu wejscia na taką stronę) i zobaczysz, że w parę minut można znaleść naprawdę tanie połaczenie we wcale nieodległym terminie.

G
Gość
W dniu 22.10.2014 o 19:42, Lub Białystok napisał:

Coś tam słyszałeś, nawet sporo poprawnych argumentów podajesz.Ludzie którzy dużo latają umieją latać tanio, kupując bilety w odpowiednim momencie. Nie wszyscy są tacy sprytni, lub po prostu nie mają czasu na śledzenie wahań cen, i lataja drogo.I cała filozofia, radzę wejdź na stronę którejś taniej linii i zobacz po ile są bilety, a przekonasz się, że tanie latanie jest możliwe, bez karkołomych kombinacji  można kupić tani bilet  z kilku tygodniowym wyprzedzeniem.

 

Chłopie, jedni siedzą 2 miesiące dzień w dzień w necie żeby oszczędzić 100 zł, inni w tym czasie zarabiają na przyzwoite auto .... powodzenia w szukaniu promocji :)

L
Lub Białystok
W dniu 22.10.2014 o 19:01, Gość napisał:

Człowieku, jakie kruczki w regulaminie... duże linie lotnicze stosują systemy informatyczne do dynamicznego systemu sprzedaży. Cena rezerwowanego biletu jest pochodną 10-15 czynników, biletów za przysłowiowe 100 zł jest kilka - góra kilkanaście. Poza tym ok 10% osób, które kupuje 4 miesiące przed terminem podróży najtańsze bilety ostatecznie sporo przepłaca bo życie jest zmienne i czasem trzeba zmienić plany. Także kilka osób kupuje bilety za 100, 30% z mniejszym lub większym upustem a reszta płaci wg katalogu

Coś tam słyszałeś, nawet sporo poprawnych argumentów podajesz.

Ludzie którzy dużo latają umieją latać tanio, kupując bilety w odpowiednim momencie. Nie wszyscy są tacy sprytni, lub po prostu nie mają czasu na śledzenie wahań cen, i lataja drogo.

I cała filozofia, radzę wejdź na stronę którejś taniej linii i zobacz po ile są bilety, a przekonasz się, że tanie latanie jest możliwe, bez karkołomych kombinacji  można kupić tani bilet  z kilku tygodniowym wyprzedzeniem.

G
Gość
W dniu 22.10.2014 o 17:33, Lub Białystok napisał:

Tak mówią, ale różnie to bywa - dużo zależy od zarządu, jeżeli jest fachowy, nie ma w nim kolesi, to 500 tys. jest progiem opłacalności.Ale liczba pasażerów to nie wszystko, lotniska obsługuja tzw. mały ruch czyli civil aviation, ruch towarowy - cargo, na tym też nieźle zarabiają. Dużo podpuchy w tym jest faktycznie, ale jak zanasz kruczki  w regulaminie i umiesz je ominąć, to naprawdę za bardzo tanie pieniądze można latać po całej Europie.

 

 

Człowieku, jakie kruczki w regulaminie... duże linie lotnicze stosują systemy informatyczne do dynamicznego systemu sprzedaży. Cena rezerwowanego biletu jest pochodną 10-15 czynników, biletów za przysłowiowe 100 zł jest kilka - góra kilkanaście. Poza tym ok 10% osób, które kupuje 4 miesiące przed terminem podróży najtańsze bilety ostatecznie sporo przepłaca bo życie jest zmienne i czasem trzeba zmienić plany. Także kilka osób kupuje bilety za 100, 30% z mniejszym lub większym upustem a reszta płaci wg katalogu

L
Lub Białystok
W dniu 22.10.2014 o 14:15, lurker napisał:

Ponoć lotnisko MUSI rocznie przemielić ok miliona pasażerów, żeby wyjść na swoje. Jakie macie rokowania, co do ilości pasażerów w Białymastoku? :D

Tak mówią, ale różnie to bywa - dużo zależy od zarządu, jeżeli jest fachowy, nie ma w nim kolesi, to 500 tys. jest progiem opłacalności.

Ale liczba pasażerów to nie wszystko, lotniska obsługuja tzw. mały ruch czyli civil aviation, ruch towarowy - cargo, na tym też nieźle zarabiają.
 

TE tanie bilety to podpucha bo trzeba doliczyc do niech inne ukryte oplaty.

Dużo podpuchy w tym jest faktycznie, ale jak zanasz kruczki  w regulaminie i umiesz je ominąć, to naprawdę za bardzo tanie pieniądze można latać po całej Europie.

l
lurker

Ponoć lotnisko MUSI rocznie przemielić ok miliona pasażerów, żeby wyjść na swoje. Jakie macie rokowania, co do ilości pasażerów w Białymastoku? :D

G
Gość

TE tanie bilety to podpucha bo trzeba doliczyc do niech inne ukryte oplaty.

G
Gość
W dniu 21.10.2014 o 15:45, Lub Białystok napisał:

Masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, bo ja nie pisałem, że wszytkie bilety są tanie, ale  te sprzedane na długo przed wylotem, im bliżej wylotu tym ceny wyższe, taka jest strategia wszystkich linii lotniczych.Aby się przekonać to wejdź na stronę Ryanaira i wyszukaj połaczenie Lublin Londyn - bilet na 4 grudnia kosztuje 84 zł, ale na 24 października 966 zł. Zachęcam to nic nie boli, i może przestaniesz wypisywać banialuki.

 

 

A jaka jest koleżko pula tych biletów po 84 zł? 5 sztuk, 10 sztuk?

L
Lub Białystok
W dniu 21.10.2014 o 15:00, Gość napisał:

 Nie dosc ze jestes smieszny to i wyjatkowo glupi...Oplac lease,zatankuj za 9500USD jednorazowo samolot typu boeing 737,zaplac technikow,czesci,obsluge lotniska i oplate lotniskowa a pozniej   zacznij sprzedawac bilety po 99zl :)Samoloty maja generowac zysk linii lotniczej  a nie dostarczac  tani przelot  pasazerom!Musisz przyzwyczaic sie do tego ze trzeba placic minimum 350-450zl w jedna strone za bilet na popularnym kierunku lub jechac pociagiem za taka sama kwote.    

Masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, bo ja nie pisałem, że wszytkie bilety są tanie, ale  te sprzedane na długo przed wylotem, im bliżej wylotu tym ceny wyższe, taka jest strategia wszystkich linii lotniczych.

Aby się przekonać to wejdź na stronę Ryanaira i wyszukaj połaczenie Lublin Londyn - bilet na 4 grudnia kosztuje 84 zł, ale na 24 października 966 zł. Zachęcam to nic nie boli, i może przestaniesz wypisywać banialuki.

G
Gość
W dniu 21.10.2014 o 14:35, Lub Białystok napisał:

 bo linie lotnicze sprzedają bilety poniżej kosztów i nie bankrutują. 

 

Nie dosc ze jestes smieszny to i wyjatkowo glupi...

Oplac lease,zatankuj za 9500USD jednorazowo samolot typu boeing 737,zaplac technikow,czesci,obsluge lotniska i oplate lotniskowa a pozniej   zacznij sprzedawac bilety po 99zl :)

Samoloty maja generowac zysk linii lotniczej  a nie dostarczac  tani przelot  pasazerom!

Musisz przyzwyczaic sie do tego ze trzeba placic minimum 350-450zl w jedna strone za bilet na popularnym kierunku lub jechac pociagiem za taka sama kwote.

 

 

 

Dodaj ogłoszenie