Logo Białegostoku a la Eskadra podobne do wszystkiego. To materiał ogólnodostępny!

(DOR)
Internauci nie ustają w poszukiwaniu gadżetów, które zawierają symbol "słoneczka". - Wykorzystanie rozchodzących się promieni jest najbardziej powszechnym sposobem obrazowania symbolu słońca - śmieje się Bartosz Janasek, z firmy, która przygotowała koszulkę dla firmy OKI.

I właśnie gadżet reklamowy ze słoneczkiem kojarzącym się z kontrowersyjnym logo Białegostoku znalazł jeden z naszych internautów. Ruszyliśmy po nitce do kłębka. Szybko okazało się, że koszulki zostały wyprodukowane na wewnętrzną imprezę dla partnerów handlowych OKI. Ich wzór nadal można znaleźć w Internecie na stronie firmy, która zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych.

My dotarliśmy do autora projektu.

- Projekt grafiki przygotowany został jako jeden z dwóch motywów nadruku na strój dla uczestników zamkniętej imprezy szkoleniowej, której hasłem przewodnim była "Rajska wyspa". Całość zabawy i wszystkie przygotowane na jej potrzeby rekwizyty utrzymane były w klimacie karaibskiej egzotyki - mówi Bartosz Janasek z firmy Man at Work, która przygotowywała projekt koszulki.

- Projekt ten powstał na podstawie materiałów z ogólnie dostępnych stock'ów z grafiką, a zbieżność kompozycji elementu promieni słonecznych z elementami wykorzystanymi przy wskazanych logotypach jest całkowicie przypadkowa ponieważ wykorzystanie rozchodzących się promieni jest najbardziej powszechnym sposobem obrazowania symbolu słońca - rozwiewa wątpliwości Janasek.

A co Wy o tym sądzicie. Czekamy na komentarze na naszym forum.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
wesola wdowka
rece opadaja!!! ; rajska wyspa i to niezastapione sloneczko !! deb***ny pomysl rajska wyspa , zapomnial dodac; tylko dla miejscowych...innych wala po mordach . po co wogole reklamowac i dla kogo ? to zadupie ????
W
WWW.BSTOK.FORA.PL

A Ile np. media dostaly za reklamy (w)schodzacego BI=alegostoku:)?

W
WWW.ZIELONI.REPUBLIKA.PL

JEŚLI BUDZIKOWI PO=DOBA SIE LOGO (W)SCHODZACY BIAŁYSTOK, NIECH WYTATUUJE JE SOBIE NA CZOLE razem z dziura w środku -TO DOPIERO BEDZIE darmowa PROMOCJA - wszyscy napisza PO=dobnie jak w kawale: szef zapytal ksiegowego jak wypromowac firme efektownie tanio i zeby spodobalo sie pracownikom. Okazalo sie ze powinien popelnic samobojstwo skacząc z dachu firmy, bo to 1. Tanio. 2 wszystkie media o tym napisza 3. s= PO=odoba sie pracownikom

PRZEDE WSZYSTKIM TA KAMPANIA JEST KIEPSKA BO NIE PROMUJE WYJATKOWYCH UNIKALNYCH CECH: BIAŁEGOSTOKU POPRZEZ NP. WYJĄTKOWE ESPERANTO, A PODLASIA PRZEZ ŻUBRA I PUSZCZE BIALOWIESKA –OSTATNI LAS NATURALNY W EUROPIE TYLKO MAŁOMIASTECZKOWE KOMPLEKSY – NIEISTNIEJACY STADION ITP. TAK JAKBY NP. PCIM POSIADANIEM WINDY CZY RUCHOMYCH SCHODÓW CHCIALY RZUCIC NA KOLANA I ZAINTERESOWAC TURYSTÓW Z POLSKI I CAŁEGO ŚWIATA DO ODWIEDZIN:)

SŁONECZKO PASUJĄCE “DO WSZYSTKIEGO” JEST MIAŁKIE I BEZ WYRAZU =PO PROSTU DO NICZEGO Eskadra moglaby je wcisnac kazdemu miastu /wsi w PO=lsce nie kupiły go wcześniej Bydgosz i Toruń, to wcisneli Białemustokowi

A "eksperci" opłaceni przez Eskadre (Tur=Tusk=olaski dał przy okazji zarobic ok. 4 000 zł nawet znajomym z uniwerku za napisanie tego co PO=winni) stwierdzic mogą nawet ze loga nie sa PO=dobnie -wiadomo kto placi ten wymaga, klient nasz pan. A tak naprawde Budzik udowadnia ze zamiast Po=djac wlasciwa decyzje najpierw uciekł na narty a teraz ukrywa swoje PO-mylki i przekrety zamiast zażądać zwrotu wszystkich pieniedzy, ktore PO-darowal Eskadrze z miejskiej kasy i do tego odszkodowania - w normalnym kraju taka banda oszustów siedzialaby w wiezieniu jako bankruci

k
kuba

takie logo może zrobić średnio rozgarnięty człowiek obsługujący parę prostych programików w ciągu 2-3 godzin...
sztuką jest tak się 'zakręcić" by wyrwac za nie 300 tys. zł

każdy wie że cena za logo i kampanię to poprostu "odwdzięczenie" się Eskadrze za to że wspierała PO w czasie kampanii do sejmu..to firma powiązana z Po i pewnie dlatego wygrywa przetargi

M
Michał

"- Projekt ten powstał na podstawie materiałów z ogólnie dostępnych stock'ów z grafiką"... najdroższe cliparty świata...

Dodaj ogłoszenie