Kryzys to złote czasy dla sieci fast food

Redakcja
Udostępnij:
Bary w rodzaju McDonald's lub KFC ogłosiły, że w ostatnich miesiącach odnotowują wielki wzrost sprzedaży.

Rok 2008 był dobrym rokiem dla sprzedawców hamburgerów. Jak wykazują dane ogłoszone przez McDonald's, sprzedaż jego wyrobów w skali całej Europy wzrosła o 8,5 proc, gdy w USA - o 4 proc.

Wygląda na to - pisze agencja EFE - że sektor gastronomii obciążany winą za pogarszanie się stanu zdrowia jego klientów, przeżywa wskutek światowego kryzysu gospodarczego wielki rozkwit. Wielu ludzi jest obecnie zainteresowanych kupowaniem jedzenia po bardziej przystępnych cenach.

Źródło: Onet.pl 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie