Wspomaganie to obejmuje m.in. finansowanie, zarządzanie kadrami czy budżetowanie przedsiębiorstwa. Pozwala na optymalne wykorzystanie zasobów firmy i zachodzących w niej procesów oraz na pełny elektroniczny obieg dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa. Kosztował ponad 800 tys. zł, ale juz teraz pozwolił na miesięczne zmniejszenie kosztów w firmie o ponad 40 tys. zł. Dzięki zaoszczędzonym pieniądzom firma będzie mogła kupić rocznie 2 nowe autobusy komunikacji miejskiej.
Dynamiczny portal internetowy umożliwi każdemu z 370 pracowników KPKM – po zalogowaniu – dostęp do wszelkich informacji na swój temat: wysokości wynagrodzenia i premii, całomiesięcznego grafiku pracy, linii, które obsługuje itp. Za pośrednictwem Internetu pracownik może też pobrać zaświadczenie o dochodach, złożyć podanie wraz z dołączonym zdjęciem lub wniosek o urlop. Także każdy mieszkaniec Białegostoku poprzez portal będzie mógł sprawdzić rozkład jazdy komunikacji miejskiej, przebieg linii autobusowych itp.
Za pośrednictwem poczty elektronicznej może wysłać opinię o kierowcy danego autobusu, a kierowca będzie mógł się do niej odnieść. Dla firmy nowy system oznacza przede wszystkim zmniejszenie kosztów. Firma szacuje, że w roku 2010 dzięki wdrożeniu zintegrowanego systemu zarządzania zaoszczędzimy kwotę w wysokości 1 mln 600 tys. zł.
na podst. Wrota Podlasia
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?