Jak mierzyć markę? Paweł Tkaczyk zdradzi kilka tajemnic. Wykład Otwarty na Politechnice Białostockiej

peżZaktualizowano 
materiały prasowe
Już w najbliższą sobotę - 23 lutego - Białystok odwiedzi Paweł Tkaczyk, jeden z największych ekspertów marketingu i budowania wizerunku marki w sieci. Przy okazji zajęć na studiach podyplomowych Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej będzie można go zobaczyć na wykładzie otwartym „Mierzenie marki. Jak budować markę nie schodząc na manowce?”.

Chcesz mieć silną markę? Świetnie, ale to zajmie trochę czasu. Na jakich działaniach się skupić? Jak nie ulegać szybkim modom i naśladowaniu innych, a budować skutecznie? Jak mierzyć rezultaty tego, co robimy? O tym będzie mowa.

A mówił będzie Paweł Tkaczyk, czyli człowiek, który wie, co mówi: ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomagający firmom tworzyć silne marki produktów i usług. Autor trzech bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”.

W 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Właściciel agencji brandingowej Midea, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora, Diners Club, Allegro czy Lukas Bank.

Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide i setki innych.

Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.

W Białymstoku wystąpi w ramach cyklu Wykłady Otwarte w ramach Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej - to spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością.

Miejsce:

Wydział Informatyki, Wiejska 45A, wysoki parter, aula 12B

Szczegółowe informacje można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku
Termin: 23 lutego (sobota), g. 13:30-14:15

- Do wakacji będzie pewnie jeszcze okazja, żeby spotkać się z kilkoma gwiazdami marketingu, specjalistami branży User Experience i nie tylko - zapewnia dr inż. Paweł Tadejko, kierownik Studiów Podyplomowych, który zachęca do udziału w spotkaniu i w razie potrzeby służy dodatkowymi informacjami pod tel. +48 504 142 530

polecane: 60 Sekund biznesu: Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3