Kurier Poranny

Jak mieć sportową sylwetkę nie wychodząc z domu? Zestaw ćwiczeń [GALERIA]

Uginanie ramion w podporze tyłem - mięsień trójgłowy ramienia  Wykonywanie ćwiczenia rozpoczynamy od podporu tyłem. Unosimy biodra w górę i uginamy nogi

Wojciech Wojtkielewicz

Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [1/17] Następne

Obwisłe ramiona "nietoperze"

Uginanie ramion w podporze tyłem - mięsień trójgłowy ramienia

Wykonywanie ćwiczenia rozpoczynamy od podporu tyłem. Unosimy biodra w górę i uginamy nogi w stawach kolanowych. Następnie uginamy ramiona w stawach łokciowych i wracamy do pozycji wyjściowej. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na maksymalny wyprost stawów łokciowych i napięcie mięśni trójgłowych ramienia.

Wykonujemy 2-3 serie po 10-15 powtórzeń do odczuwania napięcia mięśniowego

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3