"Promocja Miasta Białystok podczas widowisk sportowych, kulturalnych lub rekreacyjnych oraz podczas uczestnictwa zespołu w rozgrywkach ekstraklasy piłki nożnej mężczyzn w Polsce" to konkurs, który ogłosił właśnie białostocki magistrat. Jakby na to nie patrzeć jedyny zespół z ekstraklasy, który mógłby promować nasze miasto, to Jagiellonia Białystok, która przegrała w niedzielę wyjazdowy mecz z Koroną Kielce 0:5. Czy takiej promocji spodziewa się miasto. Jeśli Jaga chce liczyć na pieniądze z magistratu, musi szybko podnieść się z kolan i zacząć walczyć. A w przeciwieństwie do meczu o pietruszkę z Koroną, tu można zdobyć 1,2 mln zł netto.
Wystarczy, że Jagiellonia w okresie od połowy lipca do połowy grudnia będzie nosić na koszulkach logo "Wschodzący Białystok", herb miasta lub nazwę Białystok. Podobnie takie hasła jak: "Białystok", "Prezydent Miasta Białegostoku", "Miasto Białystok" czy "Urząd Miejski w Białymstoku" będą musiały pojawiać się podczas transmisji oraz innych imprez sportowych. Klub musiałby również zorganizować przynajmniej jeden festyn promujący piłkę nożną, minimum trzy spotkania z dziećmi i młodzieżą w białostockich szkołach.
Logo "Wschodzący Białystok" w czasie swojego istnienia miało tylu samo zwolenników, co przeciwników. Jagiellonia od zawsze promowała nasze miasto, a od kilku lat była szczodrze wspierana przez białostocki magistrat. Miejmy tylko nadzieję, że władze nie zmarnują naszych pieniędzy dając je klubowi, który w tym sezonie nie imponuje szczytem formy.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?