Innowacje Fargoteksu. Po tkaninach łatwoczyszczących będą odporne na zadrapania

Bartosz Klepacki bartosz.klepacki@polskapress.pl
Tworzymy tkaniny, których cechy: design, właściwości i technologiczne rozwiązania, które proponujemy, mają identyfikować się z komfortem użytkowania i pozytywnymi emocjami - mówi Józef Kosiorek, prezes Grupy Fargotex z Łomży.

Pozwalają Ina na ochronę włókien tkanin przed wnikaniem w nie zabrudzeń. Plamy z tkanin Magic Home można łatwo usunąć bez naruszania struktury materiałów. Nawet po kilku latach użytkowania tkaniny Magic Home zachowują czystość.
Zalety tkanin oraz proste metody ich czyszczenia zaprezentowała w Łomży Ambasadorka marki Magic Home – Małgorzata Rozenek. W ramach warsztatów odbyło się spotkanie szkoleniowe z największymi przedstawicielami branży meblarskiej z Polski.

Czym w tym sezonie chcecie państwo zaskoczyć klientów?
Józef Kosiorek
, prezes Grupy Fargotex: - Fagotex istnieje na rynku od 17 lat, a przełom roku jest dla nas zawsze szczególnie ważny, ponieważ w tym okresie prezentujemy nowe kolekcje tkanin. Na ogół ich premiera odbywa się na targach HeimeTextill we Frankfurcie. W dalszej kolejności prezentujemy je na pozostałych targach m.in. Home Decor / Meble Polska w Poznaniu. Tkaniny, które tworzymy spełniają wymagania nawet najbardziej wymagających klientów, szczególnie linia tkanin łatwoczyszczących Magic Home. Trafiają one w pierwszej kolejności do producentów mebli, a następnie do salonów meblowych, gdzie mogą się z nimi zapoznać nasi ostateczni odbiorcy – klienci kupujący meble.
Przy tworzeniu nowych kolekcji kierujemy się przede wszystkim ich potrzebami i oczekiwaniami. Szczególny nacisk kładziemy na kolorystykę i design wybieranych tkanin. Te wszystkie elementy tworzą spójną całość, której celem jest komfort i wygoda użytkowania tkanin Fargotex.

Jaki był cel spotkania z partnerami biznesowymi Fargoteksu, największymi producentami mebli w Polsce?
- To spotkanie miało na celu wymianę doświadczeń i wiedzy zarówno z producentami mebli, którzy produkują w tkaninach Fargotexu, a w szczególności w tkaninach łatwoczyszczących Magic Home oraz sprzedawcami z salonów meblowych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i najlepiej znają ich potrzeby. Chcemy wspólnie jako kolejne trzy ogniwa w procesie sprzedażowym, przekazać sobie wiedzę, która jest niezbędna w procesie tworzenia efektywnego i spełniającego oczekiwania konsumentów produktu.

Jakimi argumentami przekonujecie do zakupu tkanin Fargoteksu?
- Decyzje zakupowe wynikają przede wszystkim z emocji, a te są dla nas niezwykle istotne. Z tego względu tworzymy tkaniny, których cechy: design, właściwości i technologiczne rozwiązania, które proponujemy, mają identyfikować się z komfortem użytkowania i pozytywnymi emocjami. Tkaniny łatwoczyszczące Magic Home stworzyliśmy z myślą o przestrzeni domowej, której harmonię burzy brak czystości. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom usunięcie plam z soku, czekolady, czerwonego wina, mazaków, kredek czy plam po zwierzakach z tkanin Magic Home jest bardzo proste. Wystarczy jedynie odrobina wody i ściereczka z mikrofibry.

Czy już wcześniej organizowaliście państwo spotkania w formie warsztatów?
- Organizowaliśmy wiele spotkań z naszymi partnerami, ale w takiej formie po raz pierwszy. Co ważne, po raz pierwszy zaprezentowaliśmy siedzibę naszej firmy szerszej publiczności. Staramy się być jak najbliżej zarówno naszych partnerów handlowych, jak i klientów kupujących meble, wyprzedzać ich oczekiwania. Stworzyliśmy specjalny dział trade marketingu dedykowany współpracy z salonami meblowymi. Pracownicy działu wspierają sprzedawców wiedzą o tkaninach Fargotex i tkaninach łatwoczyszczącyh Magic Home.
Bardzo istotnym elementem komunikacji jest umiejętne pokazanie konsumentowi technologii tkanin Magic Home, a w efekcie korzyści, jakie wynikają z ich użytkowania. W salonach meblowych, które oferują tkaniny Magic Home, konsumenci mogą osobiście sprawdzić za pomocą mini labolatoriów „Magic Box”, czy to, o czym mówimy w kontekście słowa „łatwoczyszczące”, faktycznie działa.

Czy tkaniny łatwoczyszczące „Magic Home” są dostępne wyłącznie dla zamożniejszych konsumentów?
- W odpowiedzi na to pytanie, posłużę się prostym przykładem.
Jeszcze kilkanaście lat temu szukaliśmy aut z podstawowym wyposażeniem, bez dodatkowych akcesoriów, dzięki którym otrzymujemy nie tylko komfort i wygodę, ale przede wszystkim bezpieczeństwo tj. poduszki powietrzne czy system ABS. Ale to się zmieniło – dawny „luksus” uważamy dziś za podstawowy standard.
Podobnie jest z tkaninami. Teraz konsumenci wybierają produkty, które są bezpieczne, komfortowe oraz mają odpowiedni design.

Jakie są plany firmy na najbliższe miesiące?**
- Nie będę zdradzał zbyt wiele, ale pracujemy nad materiałami obiciowymi odpornymi na zadrapania przez zwierzęta domowe (w szczególności kotów i psów). Chcemy, żeby posiadanie pupila nie wiązało się z ograniczaniem komfortu w przestrzeni domowej.

Fala upadłości dopiero przed nami?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3