Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

EastMedia, czyli wszystko o nowoczesnym marketingu

(peż)
Wkrótce rusza III edycja EastMedia - największej i najbardziej rozpoznawalnej w północno-wschodniej Polsce konferencji o tematyce marketingowej. Odbędzie się w 21 kwietnia 2017 r. w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. W poprzednich edycjach uczestniczyło łącznie blisko 400 uczestników oraz 22 prelegentów – znanych praktyków branżowych. Trwają zapisy na wydarzenie.

Złap biznesowego bakcyla, daj się porwać marketingowej gorączce! Wystarczy jednorazowy kontakt z ludźmi z branży, żyjącymi tematami budowy silnych marek na co dzień, by się zarazić. Uwaga – na to nie ma innej recepty, niż dawkować coraz więcej – warsztatów, prelekcji, spotkań. Jeżeli masz odwagę, przyjdź i przetestuj swoją odporność na nowinki i charyzmatycznych marketerów!

Jak wynika z obserwacji, uczestnicy poprzednich edycji powracają coraz bardziej żądni najświeższej dawki wiedzy i praktyki.

W tym roku organizatorzy konferencji wprowadzili kilka modyfikacji do formuły imprezy. Na uczestników czeka jeden, a nie dwa jak w poprzednich latach, dzień konferencji, ale niezwykle intensywny. Będzie on podzielony na trzy części:

  • warsztatową,
  • wykładową
  • integracyjną podczas after party.

Kto i co w tym roku?
EastMedia to niezwykle łatwo przyswajalna pigułka z solidną porcją wiedzy z zakresu marketingu internetowego, działająca od razu po spożyciu. Zobacz, ile uzależniających atrakcji czeka na Ciebie podczas tej jednodniowej konferencji!

Na sam początek pożywny start z Anną Czyżewską z Dr Tusza.
Jaki Facebook jest, każdy widzi, parafując znane powiedzenie. Jednak to nie oznacza, że potrafimy wykorzystywać jego potencjał reklamowy w należyty sposób. Jak przygotować dobrą kampanię na tym kanale social mediowym? Dowiecie się na warsztacie.

Kolejną porcją wiedzy nakarmi uczestników Jakub Kużelewski z BdSklepu
podczas warsztatów Google Analytics Boost. Nawet jeżeli nigdy nie słyszeliście o Google Tag Managerze, to od tej pory nie będziecie mogli bez tego żyć!

Po części warsztatowej (na którą ilość miejsc jest ograniczona), przyjdzie czas na prelekcje. Wystąpią mocne nazwiska, reprezentujące znane firmy jak np.

  • dr Jan Zając z Sotrender,
  • Michał Blak z edrone,
  • Tomasz Lis z PwC Polska,
  • Artur Roguski z FAKT24 i whysosocial.pl,
  • Jagoda Prętnicka-Markiewicz z SentiOne,
  • Jakub Cyran,
  • Kamil Kozieł z PrezAR

T.

Okazji do networkingu jak zawsze nie zabraknie. Podczas przerwy kawowej, a wieczorem na after party, warto podejść do prelegentów, zapoznać się i zadać pytania, które zawsze chcieliście, ale nie było okazji. Przerwa między wystąpieniami oraz after party to dobry czas, by zagaić innych uczestników o ich zainteresowania. W ten sposób wiele osób poznało swoich przyszłych kontrahentów – nie zapomnijcie więc o wizytówkach!

Cały kalendarz prelekcji z konkretnymi tematami dostępny jest na stronie internetowej konferencji

www.east-media.pl

Opłata konferencyjna to 39 zł.

Zarejestruj się już dziś: http://bit.ly/EastMedia-2017

Uczestnicy EastMedia to zazwyczaj właściciele regionalnych i lokalnych sklepów internetowych, ale też tych działających offline, pracownicy działów sprzedaży, specjaliści od marketingu i promocji, jak też osoby dopiero planujące swoją działalność. Są to też ludzie z lokalnego środowiska startupowego, którzy uczestniczą w rożnych barcampach i podobnych wydarzeniach.

Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny i EastCamp Białystok

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny