Chorten promuje produkty ekologiczne i wegańskie sprzedawane pod marką Z Podlaskiej Spiżarni

peż
- W tym roku pod markę Z Podlaskiej Spiżarni wprowadziliśmy kilkadziesiąt nowych produktów, w tym pozycje ekologiczne i wegańskie - wyjaśnia Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.
- W tym roku pod markę Z Podlaskiej Spiżarni wprowadziliśmy kilkadziesiąt nowych produktów, w tym pozycje ekologiczne i wegańskie - wyjaśnia Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.
- W tym roku pod markę Z Podlaskiej Spiżarni wprowadziliśmy kilkadziesiąt nowych produktów – w tym pozycje ekologiczne i wegańskie. To m.in. różnego rodzaju płatki, kasze, ciecierzyca i soczewica, nasiona, owoce suszone, mąki – wszystko z certyfikatem bio. Dla wegan mamy także w ofercie cztery klasyczne smaki bezmięsnych, w 100 procentach naturalnych zup, ale też m.in. przetwory. Aby dotrzeć szerzej z informacją o takich produktach, organizowaliśmy już m.in. warsztaty ze znaną szefową kuchni, a teraz postanowiliśmy zainteresować tematem influencerkę kulinarną – wyjaśnia Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

Coraz więcej klientów szuka w sklepach produktów, które nie zawierają żadnych elementów pochodzenia zwierzęcego, jest to widoczny trend w branży spożywczej. Oferta wegańska nie sprowadza się już dziś zaledwie do sojowych pasztetów, kotletów, tofu oraz warzyw i owoców, gama produktów dostępnych na rynku stale jest poszerzana o roślinne mleka, desery, pasty i przetwory. Za potrzebami klientów na diecie wegańskiej idzie też Grupa Chorten, która m.in. rozwija markę własną Z Podlaskiej Spiżarni nie zapominając o weganach.

- Oferta wegańska jest oczywiście pewną niszą, ale obserwujemy, że zwiększa się ilość osób poszukujących produktów o składzie jedynie roślinnym, dbających o formę i żyjących zdrowo, więc warto zauważyć zawczasu ten potencjał. W Grupie Chorten bardzo wiele sklepów ma bogatą półkę produktów wegańskich, dodatkowo staramy się być elastyczni i w niektórych placówkach klienci mogą poprosić o zamówienie konkretnych rzeczy, którymi są zainteresowani - mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten i właściciel sklepów.

Wśród popularnych marek wegańskich w Chortenach znaleźć można m.in. Alpro, Primavikę czy Sante.

Aby jeszcze bardziej uświadomić klientów na diecie wegańskiej, że w sklepach z logo drzewka dębu znajdą coś dla siebie, Grupa Chorten nawiązała współpracę z vlogerką Justyną Żak. Juszes od 6 lat jest aktywna na YouTube, dzieląc się m.in. przepisami na zdrowe, pożywne, bezmięsne dania. Ma ona też doświadczenie we współpracy z markami i sieciami handlowymi. Okazją do przetestowania wege oferty Chortenu był rejs do Chorwacji, podczas którego vlogerka przygotowywała posiłki dla 9-osobowej załogi, po wcześniejszych zakupach w sklepie Chorten.

- Muszę przyznać, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona szeroką ofertą Chortenu. Np. po raz pierwszy w moim mieście widziałam w sklepie tofu, którego nie trzeba przechowywać w lodówce. Byliśmy także bardzo zadowoleni z produktów Z Podlaskiej Spiżarni; na łódce świetnie sprawdzały się gotowe zupy w przygotowane tylko na bazie tłuszczy roślinnych - podkreśla Justyna Żak. - Wiele osób szuka na moim kanale praktycznych informacji, co wegańskiego można znaleźć obecnie na rynku.

Z wyprawy powstaną trzy filmiki, w tym FoodBook z konkretnymi przepisami.

Pracownicy „Biedronki” nie chcą pracować w niedziele

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie