Cezary Kulesza: Królowanie trzeba pokazać na boisku

kwZaktualizowano 
Prezes Jagiellonii liczy, że białostoczanie wraz z kibicami fetować będą kolejne zwycięstwo
Prezes Jagiellonii liczy, że białostoczanie wraz z kibicami fetować będą kolejne zwycięstwo Kamil Świrydowicz/jagiellonia.pl
Początek był niezły, ale to już za nami i musimy myśleć tylko o meczu u siebie z Wisłą Płock – mówi prezes Jagiellonii Białystok Cezary Kulesza.

Zimowe wzmocnienia podlaskiego zespołu budzą powszechny podziw, a Jagiellonia została okrzyknięta królem okienka transferowego.

– Sprowadziliśmy wartościowych zawodników, ale królowanie trzeba pokazać na boisku, bo same nazwiska nie grają. Trzeba też pamiętać, że kontuzjowani są Jesus Imaz oraz Andrej Kadlec, a w Legnicy uraz zakończył sezon dla Mile Savkovicia – przekonuje szef Jagiellonii.

W związku z groźną kontuzją Serba pojawiły się głosy o poszukiwaniu przez białostockich działaczy uzupełnienia w linii pomocy.

– Okienko transferowe jeszcze się nie zamknęło, więc niczego nie wykluczam. Menadżerowie cały czas proponują nam zawodników. W tej chwili nie ma jednak żadnych zaawansowanych rozmów i nie mogę na sto procent stwierdzić, że ktoś jeszcze do nas dołączy – informuje Kulesza. – Na pewno nie przewidujemy za to transferów z klubu. Jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele, to nie możemy się osłabiać – dorzuca.

W tym kontekście sternik Jagiellonii nie ukrywa, że żałuje odejścia do PAOK Saloniki Karola Świderskiego.

– U nas mógł powalczyć o koronę króla strzelców. Mamy kreatywnych piłkarzy, doszedł jeszcze Imaz i z pewnością Karol miałby więcej piłek w polu karnym rywali. Jeśli byłby tak skuteczny, jak pod koniec jesieni, to trener młodzieżówki Czesław Michniewicz nie miałby wyjścia i musiał wystawić go w podstawowym składzie na mistrzostwach Europy do lat 21 – uważa Kulesza. – W Grecji Świderski gra na razie ogony i nie wiadomo, jak to będzie. Ale to była jego decyzja i nie ma co już do tego wracać. Podobnie jest z Przemkiem Frankowskim. Można się dziwić, że wybrał grę w USA, ale chciał tam odejść, nikt go do tego nie zmuszał. My musimy się skupić na tym, co przed nami – przekonuje.

A przed Jagą sobotni mecz z Wisłą Płock, która po inauguracji wiosny spadła do strefy spadkowej i z pewnością przyjedzie do Białegostoku bardzo zdeterminowana, by się z niej wydostać.

– Szanujemy każdego przeciwnika, ale jeśli nie będziemy u siebie wygrywać takich spotkań, to nie mamy czego szukać w walce o mistrzostwo. Do tego będzie święto naszych kibiców i liczę, że zespół uczci je zwycięstwem – kończy Kulesza.

Jagiellonia trening na boisku. 05.02.2019

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kibic

Mam szacunek do Jagi, ale preferuję inny klub i o innym charakterze walki. Piszę tu o chłopakach z Lowlanders, którzy pomimo, że zdobyli mistrzostwo kraju i bardzo małego budżetu dali z siebie wszystko żeby zdobyć to trofeum. Czeka ich ciężki sezon ale wierzę, że dalej pokażą charakter i z podniesioną głową będą walczyć o podium. Życzę Jadze, aby też osiągnęła taki cel przy dopingu swoich kibiców, których chłopaki z nizin mogą im pozazdrościć.

k
kibic

Oby tak jeszcze większa ilość kibiców, wzorem Widzewa - 10 tys., Wisły - niemal 11 tys. - sprzedanych karnetów, wykupiła stałe wejściówki na mecze naszej JAGI, to było by coś.  Akcje promocyjne w salonie Jagi to raczej przedsięwzięcia o charakterze lokalnym. Tu potrzebne są działania GLOBALNE, aby całe rzesze ludzi zachęcić do kupna karnetu. Jednakże trzeba do nich dotrzeć. Informacja musi wyjść szeroko. Idąc wyżej opisanym śladem - chociażby sukcesywnie uruchamiać mobilne punkty sprzedażny z udziałem zawodników, w pobliskich miastach gdzie są liczni kibice Jagi. Może należy wejść w nowe technologie! Przecież Jaga ma bazę danych swoich kibiców, w tym adresy mailowe, nr telefonów. Więc może skorzystać z możliwości stałej komunikacji z kibicami, po uprzednim wyrażeniu przez nich zgody (przy zakupie biletu/biletów – uzyskać zgodę klienta na udostępnienie danych) za pomocą stałych powiadomień przez - NEWSLETTER-a ! Lub inne formy elektronicznego – mobilnego kontaktu z kibicami. Komórkę z dostępem do maila każdy ma przy sobie non stop. Stałe info o promocjach, imprezach towarzyszących,  wydarzeniach na meczach, sytuacji w klubie, newsach transferowych-wzbudza największą ciekawość kibiców nie tylko naszej Jagi, ale tych z Polski również (przyjścia, odejścia, przymiarki, itp.) itp. itd. (wejdź na stronę Jagi, Twitter -a dowiesz się, zobaczysz, ... nowego zawodnika, nowy materiał, newsa) Oczywiście wiadomości poprzedzone 1-2-3 sek. reklamą, lub planszą reklamową. No i mamy stały kontakt z około 15 tys. Kibicami, a nawet większą ilością, gdyż co jakiś czas są znaczące zrywy zakupu biletów. Podobnie z wiadomościami na maile kibiców, które połączone są z telefonami komórkowymi za pomocą powiadomień o mailu przychodzącym. Jago - wyjdź z nowymi technologiami, możliwościami, jako może pierwszy – technologicznie zaawansowany Topowy w końcu, co by nie mówić Klub, który jest wizytówką Podlasia!  Wiem że łatwo się pisze i doradza, ale wy tam macie sztab ludzi z marketingu, wykształconych informatyków!  A dotarcie do ludzi to - reklamy, a co za tym idzie sponsorzy i pieniądze. Ago-Jago…w Tobie nadzieja na skok cywilizacyjny w zakresie nowych technologii.

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3