Elegancki czarno –beżowy biustonosz wzbudził entuzjazm widzów zgromadzonych na widowni Salon International de la Lingerie 2014.

W dniach 24-27 stycznia odbyły się coroczne targi bielizny w Paryżu. To wydarzenie każdorazowo gromadzi tysiące wystawców, sprzedawców, przedstawicieli prasy oraz pasjonatów bielizny. Bogactwo kolorów, fasonów, pomysłów i inspiracji  przyciąga gości z całego świata i stanowi doskonałą ilustrację aktualnych trendów oraz kreuje nowe tendencje.
Firma Axami – białostocki producent, który wystawia się w Paryżu nieprzerwanie od 2007 roku – na tegorocznych targach zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję bielizny damskiej z linii Luxury Line. I jak relacjonuje -  zarówno liczne, stałe grono zagranicznych klientów Axami, z Europy i świata, jak i nowi właściciele butików i sklepów z zachwytem przyjęli  najnowszy katalog produktów firmy.
Spektakularny sukces odnióśł właśnie catwalk - elegancki czarno –beżowy biustonosz. 

Produkty Axami z powodzeniem konkurują dziś z takimi firmami jak Chantelle, Aubade, czy  La Perla. 
- Projektując bieliznę staram się, by zawsze spełniała najwyższe standardy jakości i piękna – mówi Edyta Skutnicka, która jest współwłaścielką oraz projektantką Axami – Autentyczny zachwyt klientów  i ich wyrazy uznania są dla mnie zarówno nagrodą, jak i motywacją, by się rozwijać spełniając swoje i ich marzenia.

To zaangażowanie, pasja i talent przekładają się na sukcesy i popularność firmy. Marka, która od lat rozpoznawana we Francji, Niemczech czy Włoszech, podbija także egzotyczne i odległe  terytoria – w Azji, Ameryce Południowej, Australii czy Afryce. 

 Delikatne tkaniny – włoskie, szwajcarskie i francuskie koronki, unikalne projekty oraz różnorodność form spełniają oczekiwania wymagających odbiorców i trafiają nawet w wyrafinowane gusta.