Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Carrefour, Galeria Podlaska: Paragon za wysoki, można odzyskać pieniądze

(jul)
Carrefour, Galeria Podlaska w Białymstoku. To tutaj nasz Czytelnik dostał za wysoki paragon.
Carrefour, Galeria Podlaska w Białymstoku. To tutaj nasz Czytelnik dostał za wysoki paragon. Archiwum
Nasz Czytelnik skarży się, że został oszukany. Przedstawiciele hipermarketu przepraszają i obiecują zwrot pieniędzy

O tym, że trzeba uważać na promocje i dokładnie sprawdzać ceny towarów w sklepach przekonał się pan Antoni, mieszkaniec Białegostoku.

- W aktualnej gazetce Carrefoura przeczytałem, że jeśli kupię tam określony produkt, to drugi taki sam otrzymam za złotówkę - opowiada pan Antoni.

Ta promocja zachęciła go do zrobienia zakupów w hipermarkecie przy ul. Wysockiego.

Nasz Czytelnik kupił tam m.in. kiełbasę krakowską, której opakowanie według gazetki miało kosztować 12,99 zł. Wziął też drugie, bo skusiła go cena.

- Jednak podczas płacenia w kasie, wydało mi się, że mój rachunek jest za wysoki - skarży się.

Sprawdził dokładnie. Okazało się, że na paragonie ceny niektórych produktów są wyższe niż w ofercie reklamowej. Na przykład za jedno opakowanie kiełbasy krakowskiej trzeba było zapłacić 14,99 zł, czyli o dwa złote więcej niż w gazetce.

- Za dwa opakowania kiełbasy policzono mi aż 29,98 złotych. To naciąganie. Przecież drugi produkt miał kosztować tylko złotówkę - denerwuje się pan Antoni.

Pokazał nam paragon. Wynikło z niego, że podczas naliczania w kasie, od ceny dwóch opakowań kiełbas (29,98 zł) odjęto 14 złotych. Wyszło 15,98 złotych. Ale to i tak nie jest zgodne z ofertą. Bo za oba opakowania pan Antoni powinien zapłacić 13,99 zł.

- Ustaliliśmy, że w wyniku awarii systemu informatycznego na jednej z kas działających w hiperarkecie przy ul. Wysockiego w Białymstoku nie uaktualnił się system cenowy, w efekcie czego towar naliczał się wg ceny obowiązującej poprzedniego dnia. Na pozostałych kasach produkty naliczane były prawidłowo. W momencie zauważenia problemu, kasa została zamknięta, a trzech klientów, którzy akurat odeszli od kasy skierowano do Punktu Obsługi Klienta, gdzie otrzymali refundację - napisali nam przedstawiciele Carrefoura.

I dodali, że każdy klient, który 13 listopada w godz. 8-8.40 dokonał zakupów przy ul. Wysockiego i zauważył nieprawidłowo naliczoną cenę, otrzyma zwrot pieniędzy. Powinien się zgłosić z paragonem do Punktu Obsługi Klienta, gdzie otrzyma różnicę w cenie kupionych produktów.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny