Jest to rezultat ofensywnego wchodzenia Promotechu na kolejne zagraniczne rynki i to w dodatku już pod własną marką.
- To oznacza, że musimy przeszkolić naszych dystrybutorów z różnych krajów – mówi Andrzej Twarowski, szef marketingu białostockiej spółki.
Do Białegostoku przyjechali na szkolenie aż z Indii
Delerzy z Indii byli zainteresowani ukosowarkami Promotechu i wiertarkami elektromagnetycznymi nowej generacji.
Zdaniem zarządu, Indie to obiecujący rynek. Promotech liczy na osiągnięcie obrotów z indyjskimi partnerami na poziomie ok. 300 tys. euro miesięcznie.
Hindusi poznawali m.in. budowę i praktyczną obsługę maszyn, serwis oraz techniki sprzedaży produktów.
- Duże zainteresowanie gości wzbudziły automaty do spawania i cięcia w tym maszyny do profilowego cięcia rur, wypalarki włazów do elektrowni wiatrowych oraz nowa rodzina słupowysięgników – dodaje Andrzej Twarowski.
Dobrze rozwija się także współpraca Promotechu z dystrybutorami na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej.
- Obecnie jest szansa na zwiększenie sprzedaży z uwagi na ożywienie na rynkach krajów arabskich, dlatego zorganizowaliśmy także cykl szkoleń dla naszych partnerów z tego regionu – mówi Andrzej Twarowski.
Białostocka spółka sprzedaje swoje wyroby na Półwyspie Arabskim od kilku lat. Dwukrotnie pokazywała swoje wyroby na targach STEELFAB, największej branżowej imprezie wystawienniczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Ale marka Promotechu ceniona jest także w Europie. Ze szkoleń w białostockiej firmie korzystają również przedstawiciele Wielkiej Brytanii i Holandii.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?