Dziś minął termin składania ofert w przetargu, który ogłosiło miasto. Zgłosiły się firmy z różnych części Polski, w tym jedna białostocka. Miasto nie ujawnia na razie szczegółów ofert, ani cen, które zaproponowały firmy.
- Jest spore zróżnicowanie w cenach - mówi Karol Świetlicki z biura komunikacji urzędu miejskiego. - Ale w tym przetargu liczy się nie tylko cena, ale też pomysły na kampanię.
Wśród chętnych nie ma krakowskiej Grupy Eskadra, która stworzyła logo Białegostoku. Ma formę połówki żółto-czerwonego słoneczka z napisem "Wschodzący Białystok".
To ona wygrała pierwszy konkurs na zewnętrzną promocję miasta. Ale kampania nie została zrealizowana. Prezydent Białegostoku rozwiązał z tą firmą umowę. Powodem była afera, która zaczęła się od tego, że internauci wyszperali, że logo miasta jest łudząco podobne do znaku, którym posługiwała się nowojorska organizacja gejowska.
Kto poprowadzi naszą kampanię ogólnopolską i za ile? To będzie wiadomo w ciągu kilku dni. Miasto chce na to wydać góra, 2,3 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?