litrów, co oznacza wzrost o 6,2% w porównaniu z wynikiem osiągniętym w poprzednim roku. Eksport wzrósł o ponad 46% i wyniósł 444 tysiące hektolitrów.
Wszystkie główne marki KP zwiększyły sprzedaż i udziały rynkowe. Najlepiej sprzedającą się polską marką piwa było Tyskie, której udziały rynkowe wzrosły do 17%. Drugą marką piwa pod względem wielkości sprzedaży w Polsce nadal jest Żubr (udziały rynkowe 12,8%). Na trzecim miejscu w portfelu marek KP był Lech o udziałach rynkowych wynoszących 7,6%. Redd's - marka piwa przeznaczona dla kobiet - utrzymała rolę lidera segmentu piw smakowych i zwiększyła swe udziały w rynku do 1,4%.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?