Żubr drugi w kraju!

Redakcja
Krajowa sprzedaż Kompanii Piwowarskiej SA (właściciela Browaru Dojlidy), należącej do grupy SABMiller, w ciągu dwunastu miesięcy (od stycznia do grudnia) 2008 roku wyniosła 15 milionów hekto

litrów, co oznacza wzrost o 6,2% w porównaniu z wynikiem osiągniętym w poprzednim roku. Eksport wzrósł o ponad 46% i wyniósł 444 tysiące hektolitrów.

Wszystkie główne marki KP zwiększyły sprzedaż i udziały rynkowe. Najlepiej sprzedającą się polską marką piwa było Tyskie, której udziały rynkowe wzrosły do 17%. Drugą marką piwa pod względem wielkości sprzedaży w Polsce nadal jest Żubr (udziały rynkowe 12,8%). Na trzecim miejscu w portfelu marek KP był Lech o udziałach rynkowych wynoszących 7,6%. Redd's - marka piwa przeznaczona dla kobiet - utrzymała rolę lidera segmentu piw smakowych i zwiększyła swe udziały w rynku do 1,4%.

W restauracji zapłacimy więcej

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie