Prosimy nie podawać, nie wpisywać, nie uzupełniać żadnych danych, o jakie proszą autorzy maila z linkiem - informuje biuro prasowe banku.
Nasze służby IT wspólnie z organami ścigania zajmują się już wyjaśnianiem sprawy i blokowaniem serwerów, z których wysłano maila.
Bank Zachodni WBK nigdy, w żadnej sytuacji, nie wysyła do swoich klientów prośby o podanie numeru NIK lub hasła PIN do usług BZWBK24 oraz kart płatniczych. Każda tego rodzaju prośba to próba wyłudzenia numerów NIK i PIN lub danych dotyczące karty - poinformował bank w komunikacie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?