Ważne > Próba wyłudzenia danych klientów BZ WBK

Redakcja
W ostatnich dniach internauci dostają wiadomości e-mail z prośbą o podanie danych posiadanych kart płatniczych. Bank Zachodni WBK, ani żaden z jego pracowników nie wysyłał wiadomości w tej sprawie - informuje biuro prasowe banku.

Prosimy nie podawać, nie wpisywać, nie uzupełniać żadnych danych, o jakie proszą autorzy maila z linkiem - informuje biuro prasowe banku.

Nasze służby IT wspólnie z organami ścigania zajmują się już wyjaśnianiem sprawy i blokowaniem serwerów, z których wysłano maila.

Bank Zachodni WBK nigdy, w żadnej sytuacji, nie wysyła do swoich klientów prośby o podanie numeru NIK lub hasła PIN do usług BZWBK24 oraz kart płatniczych. Każda tego rodzaju prośba to próba wyłudzenia numerów NIK i PIN lub danych dotyczące karty - poinformował bank w komunikacie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska