Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zmiany w Alfa Centrum. Nowe logo, kawiarnia zamiast fontanny

Redakcja
7 stycznia rozpoczyna się remont Alfa Centrum, który obejmie modernizację i unowocześnienie pasaży centrum handlowego od strony wejścia od ulicy Mickiewicza. Prace remontowe będą trwały do marca tego roku.

Alfa Centrum zapowiada duże zmiany w wyglądzie pasaży, które obejmą m.in. zamontowanie elementów szklanych na ścianach i słupach ciągów komunikacyjnych, zastosowanie kolorów bieli i czerni, dzięki którym wnętrze nabierze bardziej nowoczesnego i eleganckiego charakteru, doświetlenie centrum z wykorzystaniem energooszczędnego oświetlenia. Fontanna znajdująca się na poziomie 0 zostanie zlikwidowana, a w jej miejsce zadebiutuje na białostockim rynku znana i lubiana w całej Polsce sieć kawiarni. Dodatkowym elementem jaki pojawi się w Alfa Centrum będzie strefa odpoczynku, w której na wygodnych pufach będzie można odetchnąć podczas zakupów czy po prostu spotkać się z przyjaciółką. Wymianie ulegną również mała architektura oraz oznakowanie kierunkowe.

I faza remontu rozpocznie się już 7 stycznia w części znajdującej się od strony wejścia od ul. Mickiewicza i obejmie wszystkie piętra wokół świetlika.

- Od otwarcia Alfa Centrum w 2008 roku obserwujemy trendy na rynku centrów handlowych oraz zmiany na rynku lokalnym, który jest coraz bardziej konkurencyjny. Widzimy też jak ewoluuje nasz klient, jak zmieniają się jego zachowania zakupowe oraz potrzeby związane z miejscem, w którym nie tylko robi zakupy ale również chce spędzać swój wolny czas. I to z myślą właśnie o nich rozpoczęliśmy modernizację – mówi Jolanta Karna, Dyrektor Alfa Centrum. – Już za kilka miesięcy klienci będą spędzać czas w nowym wnętrzu, które zaprojektowane zostało z poszanowaniem dla jego historii. Nowoczesne elementy będą uzupełniać się z historyczną tkanką tego miejsca.

alfa

Dopełnieniem modernizacji jest re-branding Alfa Centrum, który obejmuje unowocześnienie logotypu centrum handlowego i jego wymianę na fasadzie budynku, a także wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej, która w swym nieco awangardowym charakterze odzwierciedla nowoczesny a jednocześnie wysmakowany wizerunek Alfa Centrum.

Prace remontowe prowadzone będą w godzinach nocnych i nie zakłócą codziennego funkcjonowania centrum handlowego. Zarówno samo wejście od ul. Mickiewicza jak również lokale znajdujące się w remontowanej części centrum otwarte będą w standardowych godzinach pracy (pon. – sob. 9:00 – 21:00, niedz. 10:00 – 20:00).

Za projekt architektoniczny odpowiada Architektoniczna Pracownia Projektowa Kolor Plus. Autorem nowego logo oraz kampanii wizerunkowej jest agencja Expansja Advertising, która odpowiada również za projekt oznakowania wizualnego centrum handlowego.

Zakończenie prac I fazy remontu zaplanowane zostało na marzec br.
Aktualnie trwają prace nad projektem architektonicznym pozostałych części centrum handlowego. Realizacja całego projektu planowana jest na lata 2016/2017.

Źródło: Alfa Centrum

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny