Żabki pod lupą

Redakcja
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął też postepowanie w sprawie kampanii reklamowej sklepów Żabka.

Prezes Urzędu sprawdza, czy użyte w niej sformułowanie: „Informujemy, że decyzją zarządu spółki ŻABKA POLSKA SA 15 września 2008 roku ZAMYKAMY ŻABKI” mogło wprowadzać konsumentów w błąd.

Co w Polsce drożeje najszybciej?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie