Do tego podlaska impreza w stolicy. Taki jest plan zewnętrznej promocji naszego województwa. - Chcemy ściągnąć do siebie jak najwięcej turystów - mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu promocji w urzędzie marszałkowskim.
Wiadomo już, ile będzie kosztowała akcja promocyjna podlaskiego. Ale budżet nie jest jeszcze zamknięty, bo urzędnicy liczą na dodatkowe pieniądze od sponsorów.
O pieniądzach i planie na wypromowanie województwa przeczytasz we wtorkowym papierowym wydaniu Kuriera Porannego.
A oto, co jeszcze znajdziesz w gazecie: Wtorkowy papierowy Kurier Poranny.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?