Wpadł w poślizg i uderzył w słup. W Sokółce zginął młody kierowca

(mg)
Młody kierowca zginął na miejscu. Piątka pasażerów jest ranna.
Młody kierowca zginął na miejscu. Piątka pasażerów jest ranna. Fot. Archiwum
Do wypadku doszło ok. godz. 2 w nocy. W audi jechało sześć młodych osób. Autem kierował 24-latek.

- Nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze. Ulice w Sokółce były oszronione - mówi Kamil Sorko, z biura prasowego wojewódzkiej policji. - Na skrzyżowaniu ul. Kryńskiej i Jana Pawła II, samochód uderzył w słup elektryczny - dodaje Kamil Sorko.

Kierowca zginął na miejscu. Piątka pasażerów jest ranna.

- W aucie jechały dwie dwudziestoletnie kobiety. Jedna z stanie ciężkim przebywa w szpitalu. U drugiej lekarze podejrzewają uraz żuchwy - mówi Kamil Sorko.

Pozostali pasażerowie to mężczyźni. Dwóch z nich, 24 i 20-latek mają ogólne potłuczenia. 21-latek ma uraz lewej nogi.

Wideo

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Bla bla bla. T. był spoko. Popełnił bląd.Gdyby sie zastosował do przepisów i poświęcił trohce uwagi na to ze jest slisko i w odadatku ze byl pijany, wiem bo siedziałam w karczmie obok jego sotlika, i nie wsiadł do samochodu nic by sie nie stało. chciał podwiesc? Gratulujmy serca. Chciał poszalec? -poszalał. Gratulujemy rozumu. "wypij piwo ktorego nawarzyłes" tyle dobrego ze nikt z pasazerów nie zginą. Nie sprawiedliwe byłoby gdyby kierowca ,powodujący wypadek, przezył a pasazerowie zgineli.

m
mass

NAJSZCZERSZE KONDOLENCJE RODZINIE!!!AŻ ŁZA SIĘ KRĘCI W OKU POMIMO ŻE OSOBA ZNAJOMA MI TYLKO Z WIDZENIA...ALE NAPEWNO NIESAMOWITY BÓL RODZINIE...WIĘ NIEWYPISUJCIE GŁUPOT O CZYJEJŚ WINIE,,,CHŁOPAK NIE ŻYJE I TO JEST TRAGEDIA I WPÓLCZUCIA DLA RODZINY,,,BO TO JEST STRASZNE UCZUCIE STRACIC KOGOŚ BLISKIEGO...JESZCZE RAZ WYRAY WSPÓLCZUCIA...NIECH SPOCZYWA W POKOJU

j
ja

na takich forum to tylko głupoty piszą osądzając człowieka nie znając sytuacji i zajmując się plotkami w dodatku nie prawdziwymi każdy myśli że wie najlepiej co się stało w jakim był stanie itd mimo ze tak naprawde nie wiedzą nic a z drugiej strony pomyślcie zeby ktos tak zrobil z waszej rodziny i byl na miejscu Tomka ciekawe czy myśleli byście tak samo i wstawiali takie beznadziejne komentarze i czy winiliscie byscie go ludzie pomyślcie 1000 razy zanim cokolwiek napiszecie bo po pierwsze szkoda młodego i fajnego chłopaka po drugie nie chciał napewno nikomu zrobić krzywdy a po trzecie dajcie juz mu spokoj chociaz po smierci wiecie ze tak sie nie pisze o zmarlych!!!ktos kto pisze takie komentarze typu cytuję: kretyn,deb*** itd niech sie zastanowi bo raczej sam nim jest. w pełni popieram to co powyzej napisala siostra Tomka zeby takich deb***i zostawiających takie komentarze było mniej!!!!!! powinniście raczej napisac wyrazy współczucia rodzinie wstawic chociazby taka glupia swieczke badz napisac spoczywaj w spokoju!!!!
Tomuś nigdy nie zapomnimy o Tobie spoczywaj w pokoju

G
Gość
CYTAT(gościu @ 13.12.2008, 22:39)
no pewnie ze to wina tego kretyna ktory zginal i kierowal.. chcial na inny swiat wyslac swoich znajomych... oni tez nie sa bez winy,skoro caly wieczor z nim sie bawili to wiedzieli z kim wsiadali do auta

NIE WYZYWAJ MEGO BRATA OD KRETYNOW.SAM JESTES KRETYNEM SKORO PISZESZ COS TAKIEGO.ON NIKOGO NIE CHCIAL ZABIC.STALA SIE TRAGEDJA.ZGINA TYLKO MOJ BRAT A RESZTA DZIEKI BOGU WRACA DO ZDROWIA.NIE ROZUMIEM JAK WY WSZYSCY MOZECIE COS TAKIEGO PISAC.GDZIE WASZE LUDZKIE UCZUCIA.ZGINAL MLODY CHLOPAK KTORY MIAL 23 LATA I ZAMIAST SPOCZAC W GROBIE POWINIEN CIESZYC SIE ZYCIEM.GDZIE WASZE ZROZUMIENIE I WSPOLCZUCIE?JESTESCIE PUSCI JAK PUSTAKI.NIE MOZECIE ZROZUMIEC JAKI MY MAMY BOL PO JEGO SRTACIE.JAK NAM JEGO BRAKUJE.MUSIMY ZYC Z TA SWIADOMOSCIA ZE JUZ NIGDY GO NIE ZOBACZYMY,NIE POROZMAWIAMY Z NIM ITD.ZASTANOWCIE SIE CO PISZECIE. NAJUKOCHANSZY BRACISZKU SPOCZYWAJ W SPOKOJU.NA ZAWSZE BEDZIESZ W MOIM SERCU.
G
Gość

człowieku co ty wypisujesz za głupoty jaka roslinka jaka proba samobójstwa ty myslisz co ty wypisujesz chyba jednak nieznasz Tomka rodziców

G
GOSC
DOKLADNIE ZGADZAM SIE ? DZIEKI BOGU ZE NIKOGO NIE BYLO NA CHODNIKU A WIESZ ZE TOMEK BYL TEZ NACPANY SWIETNIE A WIESZ ZE BARDZO DOBRZE ZNAM JEGO RODZICOW I ZE JEGO TATO CHCIAL POPELNIC ZAMOBOJSTWO A MAMA JEST W CIEZKIM STANIE I MOZE ZOSTAC ROSLINKA DO KONCA ZYCIA .
CZYTALEM RÓZNE KOMENTARZE ALE TO CO TY NAPISALES TO JUZ OSTRO PRZEGINASZ SAM CHYBA JESTES ROSLINKO BO MÓZGU NAPEWNO NIEMASZ
j
jaa

straszna tragedia...
(

G
Gość
DOKLADNIE ZGADZAM SIE ? DZIEKI BOGU ZE NIKOGO NIE BYLO NA CHODNIKU A WIESZ ZE TOMEK BYL TEZ NACPANY SWIETNIE A WIESZ ZE BARDZO DOBRZE ZNAM JEGO RODZICOW I ZE JEGO TATO CHCIAL POPELNIC ZAMOBOJSTWO A MAMA JEST W CIEZKIM STANIE I MOZE ZOSTAC ROSLINKA DO KONCA ZYCIA .
r
ryba
CYTAT(mvito @ 14.12.2008, 10:50)
Nie jego wina ?? Gdyby jechał z prędkością z jaką można tam jechać to by się conajwyżej poobijali. Ciekawe co byś pisał / pisała jakby on zabił przez tą prędkość i swoją głupotę kogoś z Twojej rodziny idącego chodnikiem..... Też by nie była jego wina ????

DOKLADNIE ZGADZAM SIE ? DZIEKI BOGU ZE NIKOGO NIE BYLO NA CHODNIKU A WIESZ ZE TWOJ KOLEGA BYL TEZ NACPANY SWIETNIE A WIESZ ZE BARDZO DOBRZE ZNAM JEGO RODZICOW I ZE JEGO TATO CHCIAL POPELNIC SE ZAMOBOJSTWO A MAMA JEST W CIEZKIM STANIE I MOZE ZOSTAC ROSLINKA DO KONCA ZYCIA .
r
ryba
CYTAT(As @ 13.12.2008, 20:33)
Kierowca i 5 pasażerów! Naucz się czytać ze zrozumieniem, a potem komentuj.

NIE ZGINAL TYLKO SAM SIE ZABIL
M
M- gość

ku... jak nie wiecie jak było to kretyny nie piszcie i nie obwiniajcie ze chcial wyslac kolegow na inny swiat lub cos ciekawo jak b to ciebie spotkalo? idioci....

TOMEK na zawsze bedziesz w naszych sercach!! (((

J
Jaa

ja tez znam dwie osoby z tego wypadku... nawet bardzo dobrze znam...
cieszę się, że wszyscy zdowieją...
oby jak najszybciej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

G
Gość

Wielka tragedia, wszystkich znam, kierowca jedynie nie zyje!!! i dajciu mu spokój !!! dziewczyny żyją i zdrowieją, 3 chlopaków również ;)
I NIE PISAC MI GŁUPOT JAK KTOS NIE JEST PEWNIEN CO I JAK, BO SAMI PROWOKUJECIE!!!

g
gość

Niektórzy pisza madrze a niektorzy tylko aby napisac.
to jest straszna informacja. ten wypadek jest tragiczny.
Mam brata w wieku Tomka.
no cóż zycie jest okrutne.
faktem jest ze Tomek juz do nas nie wroci.
niech spoczywa w pokoju

M
Magda

echh.... ludzie tu piszą w ogóle nie zdając sobie sprawy z sytuacji...

Mam nadzieje, że wszyscy szybko wrócą do zdrowia....

A Tomek niech spoczywa w spokoju.... (*)

Dodaj ogłoszenie