Włókniarz Białystok: Niepewna przyszłość klubu. Magistrat woli zieleń zamiast boisk.

Marta Gawina
Tak mają być rozmieszczone boiska Włókniarza: 1. Siedziba klubu, 2. Parkingi, 3. Boisko do siatkówki, 4. Boisko wielofunkcyjne, 5. Kort tenisowy, 6. Boisko główne, 7 Trybuny, 8. Boisko treningowe, 9. Rowerowy tor przeszkód, 10. Ścieżka rowerowa
Tak mają być rozmieszczone boiska Włókniarza: 1. Siedziba klubu, 2. Parkingi, 3. Boisko do siatkówki, 4. Boisko wielofunkcyjne, 5. Kort tenisowy, 6. Boisko główne, 7 Trybuny, 8. Boisko treningowe, 9. Rowerowy tor przeszkód, 10. Ścieżka rowerowa
Mają plany, pieniądze i ponad 60 lat tradycji. Mimo to Włókniarz może zakończyć swoją działalność. Magistrat zablokował bowiem jego inwestycję przy ul. Produkcyjnej. Zamiast boisk, chce mieć tu zieleń.

- Ponad 250 dzieci nie będzie mogło grać w piłkę - mówi Krzysztof Nowakowski, prezes klubu. - W tej chwili nie żądamy od miasta ani złotówki. Mamy pieniądze. Chcemy tylko spokojnie realizować swoje plany. Ich blokada oznacza koniec klubu. Do końca tego roku musimy opuścić dotychczasową siedzibę przy ul. Antoniukowskiej - dodaje.

Nowa miała powstać między ul. Jarzębinową a Produkcyjną w Białymstoku. Włókniarz kupił tu około sześciu ha ziemi, żeby wybudować kilka boisk, w tym ze sztuczną nawierzchnią, do tego dwa pawilony handlowe, dzięki którym klub mógłby się utrzymywać.

- Podobne plany swojego finansowania ma Jagiellonia Białystok - przypomina Krzysztof Kowalewicz, przedstawiciel KS Włókniarz. O planach klubu miasto wiedziało od kilku lat. Sprzeciwu nie było. - W lipcu 2009 roku dostaliśmy decyzję o warunkach zabudowy na pierwsze boiska - mówi Krzysztof Kowalewicz.

Jednak na początku tego roku władze Białegostoku zmieniły zdanie. 21 stycznia na sesji rady miejskiej przedstawiły plan zagospodarowania przestrzennego wokół rzeki Białej, od ul. gen. Maczka do al. Jana Pawła II. Okazało się, że na tym terenie nie można budować boisk ze sztuczną nawierzchnią i budynków większych niż 200 metrów kwadratowych. Ma być zielono i rekreacyjnie. Rzekę od zabudowań musi dzielić ok. 200 metrów. W planach jest też skupowanie ziemi pod park od 2016 roku.

Wczoraj wiceprezydent Adam Poliński nie był w stanie nic powiedzieć na ten temat. Od Urszuli Sienkiewicz, rzeczniczki magistratu, dowiedzieliśmy się jedynie, że miasto jest gotowe rozmawiać z klubem o ewentualnej zamianie terenu.

- Jednak wniosek od Włókniarza w tej sprawie nie pojawił się jeszcze na biurku prezydenta - dodaje Urszula Sienkiewicz.

Miejski plan zaakceptowali radni. - Zwątpiłem w szczerość zamiarów Włókniarza - tłumaczy Maciej Biernacki, radny klubu PO. - Mam wrażenie, że od celów sportowych ważniejsze są biznesowe. W planach klubu była budowa budynków wielorodzinnych - dodaje. Nie wierzy też, że Włókniarz przestanie istnieć. - To bogaty klub. Posiada tereny warte kilka milionów złotych - mówi radny Biernacki.

Z jego zarzutami nie zgadza się Włókniarz. - Nie planujemy budowy bloków na naszej ziemi. Kiedyś pojawił się taki pomysł, ale szybko wycofaliśmy się z niego. Radni wiedzieliby o tym, gdybyśmy mogli pokazać na sesji nasze plany inwestycyjne. Nie mogliśmy - dodaje Krzysztof Kowalewicz.

Rekordowa cena za zaginiony obraz Matejki.

Wideo

Komentarze 28

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bolo

WŁÓKNIARZ JUŻ DAWNO ZAPOMNIAŁ DO CZEGO ZOSTAŁ STWORZONY.Teraz jego działacze sami uprawiają sprinty po korytarzach do toalety, by wylać wypite piwo.Więc czego tu żałować. Szkoda tylko, że młodzi sportowcy muszą patrzeć na chwiejących się opiekunów i ich towarzystwo nie wiadomo skąd.

G
Gość
CYTAT(Maciek B @ 5.02.2010, 15:54:33)
Każdy pewnie pamięta, że tam gdzie dziś stoją bloki kiedyś Włókniaż miał boisko. Z tego co się dowiedziałem dziwnym zbiegiem okoliczności po upadku Fast Włókniarz przeją wszystkie tereny dzierżawione oprócz tych, które wykupili na własność ludzie blisko z klubem związani. No cóż można pogratulować świetnego interesu bo tereny pod zabudowę wielorodzinną są od 3 do 6 razy droższe niż tereny zielone . Na ostatniej sesji rady miejskiej Prezes Włókniarza przedstawiał jakie piękne tereny chce tam urządzić. Dwa boiska, szatnie pawilony handlowe . I wszystko wyglądało interesująco lecz dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiły się w dokumentach zapisy o budownictwie wielorodzinnym tj. umożliwiające postawienie na tym terenie bloków.
Czyli możliwe by było, że po roku od uchwalenia planu zamiast boisk w tym miejscu wyrosły by następne bloki Jak można wierzyć klubowi, że chce budować obiekt sportowy skoro umieszcza zapis o blokach??? Skoro prezes w swoim wystąpieniu umiejętnie przemilcza tę kwestię?
Śmiać mi się chce gdy czytam , że klub zakończy działalność po 60 latach bo bo nie będzie miał za co i gdzie trenować. Ile są warte działki które posiada ( w milionach)??? ile dostaje różnych dotacji ? rodzice też przecież płacą!
Wybudowanie boiska "orlika" to koszt około 1,2 mln . Śmiem twierdzić, że dzisiaj klub może wybudować 2 boiska i postawić obok ocieplane kontenerowe szatnie co w dużym stopniu zaspokoi potrzeby szkoleniowe.
Jednakże, moim zdaniem wcale tutaj nie chodzi o sport i budowanie boisk, tylko zrobienie kolejnego lukratywnego interesu, który przyniesie wielkie pieniądze określonym osobom.

Proponuje by dziennikarze prześledzili kto kupił tereny od Fast i w jaki sposób był związany z włókniarzem- to będzie naprawdę ciekawy artykuł.

Pozdrawiam !!!

Ddpowiadam na pytanie - teren kupiła spółka A-Z nie związana w Włókniarzem. Jeśli miałeś możliwość zapoznania się z dokumentami - piszesz o zapisach o budowniectwie mieszkaniowym to czemu nie piszesz całej prawdy. Czemu nie piszesz o zakazie wymiany gryntu, o braku możliwości zabudowy itp. Bo na tym trzeba się znac i nie pachnie to aferą. Poza tym jeśli miałes dostęp do dokumentów to czemu nie piszesz, że pod zabudowę i to handlowa miał byc przeznaczony tylko wąski pasek gruntu tuż przy ul Jarzębinowej a pozostały teren miał byc przeznaczony na boiska. O to chodzi, że nie da się 2 boisk o których piszesz. Gdybyś faktycznie widział dokumetny to byś nie pisał o tym że klub może wybudować 2 boiska. Nie da się nic budować bez możliwości wymiany gruntu. Jeśli używasz wyrażenia określonym osobom to nazywaj ich po imieniu. Ciekawe co na to odpiszesz
G
Gość
CYTAT(mag @ 6.02.2010, 21:07:31)
Tak to jest gdy świnie dobiorą się do koryta. Obecnie po sprzedaży kilku hektarów ziemi i dawnej hali sportowej Jazbudowi zostały im jak widać jeszcze jakieś pieniądze, ale kilka lat temu z powodu swojej skrajnej nieudolności w hali z powodu niepłaconych rachunków czasowo odłączano nawet wodę. Trwało to latami mimo corocznych hojnych dotacji z budżetu miasta, bo przecież z takim betonem nie chciałby współpracować żaden poważny sponsor. W tym czasie zlikwidowano prawie wszystkie sekcje sportowe na czele z koszykarkami które kiedyś nawet walczyły w pucharach europejskich ! W końcu ci szubrawcy uznali, że można się obłowić sprzedając klubową ziemię; początkowo był kupiec chcący postawić centrum handlowe, ale po kilkuletnich perypetiach z magistratem ostatecznie odkupił to Jazbud i postawił bloki. Finał jest taki że "klub" musi teraz podnajmować halę ( do czasu zburzenia jej i zbudowania kolejnych bloków)i jedno boisko za halą od firmy której to sprzedał. I teraz te cwaniaczki za miliony których jeszcze nie przejadły na terenach które mają być przeznaczone pod park chcą zbudować sobie nową bazę sportową oczywiście z nieodłączną funkcją handlową (widocznie kasa już się kończy) która by to miała utrzymywać. Początkowo myśleli znów o mieszkaniówce ale wiedzieli że to nie przejdzie - ot logiczna działalność sportowa . Na miejscu miasta w żadnym wypadku bym tym ludziom nie ustępował a jeszcze napuścił pewien organ wymiaru sprawiedliwości.

Jak coś piszesz to sprawdz dane a póżniej komentuj. Włokniarz niegdy nie był właścicielem terenu na którym Jazbud wybudował bloki. Początkowo właścicielem były Fasty póżniej spółka A-Z. Włókniarz z gruntów tych tylko korzystał. Co do hojnych dotacji z budżetu miasta. Sprawdz na BIP miasta ile Włokniarz dostaje dotacji. Zajmie Ci to 5 minut. Dokładnie 30 tyś na pół roku. Może uważasz że to bardzo hojne ale to daje 20 zł na członka klubu miesięcznie. Co do sprzedaży hali - dokonana została tuż przed opisem i oszacowaniem przez komornika. Gdyby nie sprzedaż to by halę zlicytował komornik. Nie wiem kogo nazywasz betonem - ale znam osoby zarządzające klubbem i to nie żaden beton. Waż słowa. Miasto proponowało kupno hali z 1/4 ceny, która uzyskano ze sprzedaży na wolnym rynku. Co do nieodłacznej funkcji handlowej. Oczywiście takie sa plany i zamiary. Klub chce miec stabilną podstawę finansowej działalności. Czy to żle? NIkt tego nie kryje. Kasa się właśnie nie skończyła ale zarząd klubu ma swiadomość że sie skończy. Zanim sa pieniądze to można je stosownie zainwewstować. Co do napuszczenia organu - jak uważasz że popełniono przestępstwo to masz obowiązek o tym zawiadomić ten Twój organ. Łatwo stawiać komuś zarzuty powtarzając nieprawdziwe dane. Ciekawe czy starczy Ci odwagi aby wdac sie w polemikę
g
gość
CYTAT(~POdlasianka~ @ 6.02.2010, 08:20:51)
Szanowny Panie Macieju Biernacki!

Jeśli ma Pan jakieś podejrzenia, to obowiązkiem radnego jest zgłoszenie ich do ABW, a nie do prasy.

Bierność w tej kwestii jest przestępstwem.

Pozdrawiam,

POdlasianka

Popieram zwłaszcza że mam w woim klubie czołowego kapusia w mieście.Zapytaj go jak to sie robi?
m
mag

Tak to jest gdy świnie dobiorą się do koryta. Obecnie po sprzedaży kilku hektarów ziemi i dawnej hali sportowej Jazbudowi zostały im jak widać jeszcze jakieś pieniądze, ale kilka lat temu z powodu swojej skrajnej nieudolności w hali z powodu niepłaconych rachunków czasowo odłączano nawet wodę. Trwało to latami mimo corocznych hojnych dotacji z budżetu miasta, bo przecież z takim betonem nie chciałby współpracować żaden poważny sponsor. W tym czasie zlikwidowano prawie wszystkie sekcje sportowe na czele z koszykarkami które kiedyś nawet walczyły w pucharach europejskich ! W końcu ci szubrawcy uznali, że można się obłowić sprzedając klubową ziemię; początkowo był kupiec chcący postawić centrum handlowe, ale po kilkuletnich perypetiach z magistratem ostatecznie odkupił to Jazbud i postawił bloki. Finał jest taki że "klub" musi teraz podnajmować halę ( do czasu zburzenia jej i zbudowania kolejnych bloków)i jedno boisko za halą od firmy której to sprzedał. I teraz te cwaniaczki za miliony których jeszcze nie przejadły na terenach które mają być przeznaczone pod park chcą zbudować sobie nową bazę sportową oczywiście z nieodłączną funkcją handlową (widocznie kasa już się kończy) która by to miała utrzymywać. Początkowo myśleli znów o mieszkaniówce ale wiedzieli że to nie przejdzie - ot logiczna działalność sportowa . Na miejscu miasta w żadnym wypadku bym tym ludziom nie ustępował a jeszcze napuścił pewien organ wymiaru sprawiedliwości.

z
zły
CYTAT(Gość @ 6.02.2010, 10:22:32)
Radze iść do szkoły i dalej się uczyć. Wiedziałbyś że boiska to tereny zielone. Korty i ścieżki rowerowe też w "wietrzeniu" nie przeszkadzają. Kilka nowych drzew też. I tak w planach one tam są do zrobienia. Zresztą jeden "mózg" zrobił opinie na temat wietrzenia miasta z której większość boki zrywała ze śmiechu, ale jak widać niektórym bardziej zasyfiła w głowach. Zrobili ją dla pieniędzy i tylko po to by zablokować Włókniarz jak się okazało że wykupił te tereny.

Facet jesteś kretynem czy nie potrafisz czytac tekstu. Cwaniaki z Włókniarza mieli tereny i je opylili, teraz kupili nowe , ale ta zieleń to przykrywka. Oni sami napisali iż ma tam byc dopuszczona zabudowa mieszkaniowa. Teraz powstana pawilony handlowe, , a za 10 lat bloki i Galeria Bacieczki.
G
Gość
CYTAT(Spock @ 5.02.2010, 19:21:09)
Wzdłuż rzeki musi być strefa zieleni, to zielony korytarz do przewietrzania miasta - bardzo dobrze że władze miasta tak patrzą przyszłosciowo

Radze iść do szkoły i dalej się uczyć. Wiedziałbyś że boiska to tereny zielone. Korty i ścieżki rowerowe też w "wietrzeniu" nie przeszkadzają. Kilka nowych drzew też. I tak w planach one tam są do zrobienia. Zresztą jeden "mózg" zrobił opinie na temat wietrzenia miasta z której większość boki zrywała ze śmiechu, ale jak widać niektórym bardziej zasyfiła w głowach. Zrobili ją dla pieniędzy i tylko po to by zablokować Włókniarz jak się okazało że wykupił te tereny.
J
Jure
CYTAT(Spock @ 5.02.2010, 19:21:09)
Wzdłuż rzeki musi być strefa zieleni, to zielony korytarz do przewietrzania miasta - bardzo dobrze że władze miasta tak patrzą przyszłosciowo

Jesteś kretynem jak Ci radni,skąd Ty jesteś,chyba z zielonych małp przywiązanych łańcuchem do drzewa-spadaj z powrotem na drzewo.
J
Jure

Banda złodziei i szulerów rządzi wradzie miejskiej,zlikwidowali boiska przy ul.Świętokrzyskiej a pobudowali swój biznes i departamenty,a chcą zniszczyć tradycję Klubu Włókniarz,to hańba dla radnych,a co na to p.Prezydent Truskolaski,przecież to taki zapalony niby sportowiec Jagielloni-buduje stadion Miejski i wybudować nie potrafi,ale likwiduje sklepy spożywcze a buduje bank przy banku,bo z tego czerpią zyski do własnej kieszeni,a nie pozwalają wybudować Centrum Włókniarza przy u. Produkcyjno-Jarzębinowej.Opamiętajcie się panowie radni z prezydentem na czelle-gdzie wasza godność-chyba koło tyłka.Hańba wam.

~POdlasianka~
CYTAT(Maciek B @ 5.02.2010, 15:54:33)
Każdy pewnie pamięta, że tam gdzie dziś stoją bloki kiedyś Włókniaż miał boisko. Z tego co się dowiedziałem dziwnym zbiegiem okoliczności po upadku Fast Włókniarz przeją wszystkie tereny dzierżawione oprócz tych, które wykupili na własność ludzie blisko z klubem związani. No cóż można pogratulować świetnego interesu bo tereny pod zabudowę wielorodzinną są od 3 do 6 razy droższe niż tereny zielone . Na ostatniej sesji rady miejskiej Prezes Włókniarza przedstawiał jakie piękne tereny chce tam urządzić. Dwa boiska, szatnie pawilony handlowe . I wszystko wyglądało interesująco lecz dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiły się w dokumentach zapisy o budownictwie wielorodzinnym tj. umożliwiające postawienie na tym terenie bloków.
Czyli możliwe by było, że po roku od uchwalenia planu zamiast boisk w tym miejscu wyrosły by następne bloki Jak można wierzyć klubowi, że chce budować obiekt sportowy skoro umieszcza zapis o blokach??? Skoro prezes w swoim wystąpieniu umiejętnie przemilcza tę kwestię?
Śmiać mi się chce gdy czytam , że klub zakończy działalność po 60 latach bo bo nie będzie miał za co i gdzie trenować. Ile są warte działki które posiada ( w milionach)??? ile dostaje różnych dotacji ? rodzice też przecież płacą!
Wybudowanie boiska "orlika" to koszt około 1,2 mln . Śmiem twierdzić, że dzisiaj klub może wybudować 2 boiska i postawić obok ocieplane kontenerowe szatnie co w dużym stopniu zaspokoi potrzeby szkoleniowe.
Jednakże, moim zdaniem wcale tutaj nie chodzi o sport i budowanie boisk, tylko zrobienie kolejnego lukratywnego interesu, który przyniesie wielkie pieniądze określonym osobom.

Proponuje by dziennikarze prześledzili kto kupił tereny od Fast i w jaki sposób był związany z włókniarzem- to będzie naprawdę ciekawy artykuł.

Pozdrawiam !!!


Szanowny Panie Macieju Biernacki!

Jeśli ma Pan jakieś podejrzenia, to obowiązkiem radnego jest zgłoszenie ich do ABW, a nie do prasy.

Bierność w tej kwestii jest przestępstwem.

Pozdrawiam,

POdlasianka
j
jamci
CYTAT(del @ 5.02.2010, 21:52:52)
Maciek B. rocznik 1982? Co do ewentualnych bloków sprawa przedstawia się następująco w planie zagospodarowania wprowadza się odpowiednie zapisy uniemożliwiające jakąkolwiek zabudowę mieszkaniową, dodatkowo określa się obszar wzdłuż rzeki Białej, na którym dopuszcza się jedynie obiekty sportowe tj. boiska, korty, ścieżki rowerowe itp. żadnych obiektów kubaturowych. Od 20 lat tereny te służą za psi wychodek. Miasto nie zamierza w najbliższej przyszłości zrobić tam porządku, za to skutecznie przeszkadza innym. Prezydent chętnie robi tereny zielone, ale nie na swoich gruntach. Piękny park można by zrobić na Placu Inwalidów.


Zapis w planach mozna po kilku latch obalić , jak to zrobił np Instal, czy jak chce zrobic Kuria z działkami przy Narewskiej.
A pan Nowakowski z Włókniarza może odpowie gdzie najlepsza druzyna żeńskiej koszykówki? Włókniarz Białystok koszykarki jako JEDYNY
klub z Podlasia i Białegostoku grał w rozgrywkach europejskich . Tak i nikt wiecej w sportch druzynowych.
Włókniarz pokazał miastu swoja władzę z terenami przy Antoniukowskiej, to teraz pogonic oszystów pod szyldem klubu.
A JAKI JEST POWÓD ŻE KLUB MUSI OPUŚCIĆ SWOJA SIEDZIBE PREZESIE NOWAKOWSKi??????????????????????????????????????????????????????
~Stary~

Te łakki około 40 lat temu nalezały do mieszkańców Zawad , pasły sie tam krowy, zbierano siano. Był tam kanał melioracyjny. Wiosna łaki zalewała Białka/Biała/.
Od kiedy one sa miejskie?
Włóknarz sprzedał co miał Jazbudowi i nic mu nie dawac, kościoła tam tez nie budować.

z
zły
CYTAT(Spock @ 5.02.2010, 19:21:09)
Wzdłuż rzeki musi być strefa zieleni, to zielony korytarz do przewietrzania miasta - bardzo dobrze że władze miasta tak patrzą przyszłosciowo

Masz racje Włókniarz miał hale i teren przy ulicy Antoniukowskiej i wszystko tanio sprzedał. Identycznie zrobią z tymi łakami przy ulicy Antoniuk Fabryczny/tak to jest przy ulicy Ant. Fabryczny, Produkcyjna jest za Białą, jakis kretyn z Magistratu nazwał tam przystanek błędnie i tak dalej piszą/ i Jarzebinowej.
Nad Biała maja być tereny zielone , a nie jakieś tam pawolony czy galerie handlowe.
A Włókniarz to był wtedy gdy były zakłady Fasty, Sierżana, Polpled i Biruna.
Przed wojną było w Białymstoku ponad 140 zakładów włókienniczych od takich jak zakłady Nowika do małych z kilkoma krosnami. Dziś jest ZERO.
a klub handluje ziemią.
d
del
CYTAT(Maciek B @ 5.02.2010, 15:54:33)
Każdy pewnie pamięta, że tam gdzie dziś stoją bloki kiedyś Włókniaż miał boisko. Z tego co się dowiedziałem dziwnym zbiegiem okoliczności po upadku Fast Włókniarz przeją wszystkie tereny dzierżawione oprócz tych, które wykupili na własność ludzie blisko z klubem związani. No cóż można pogratulować świetnego interesu bo tereny pod zabudowę wielorodzinną są od 3 do 6 razy droższe niż tereny zielone . Na ostatniej sesji rady miejskiej Prezes Włókniarza przedstawiał jakie piękne tereny chce tam urządzić. Dwa boiska, szatnie pawilony handlowe . I wszystko wyglądało interesująco lecz dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiły się w dokumentach zapisy o budownictwie wielorodzinnym tj. umożliwiające postawienie na tym terenie bloków.
Czyli możliwe by było, że po roku od uchwalenia planu zamiast boisk w tym miejscu wyrosły by następne bloki Jak można wierzyć klubowi, że chce budować obiekt sportowy skoro umieszcza zapis o blokach??? Skoro prezes w swoim wystąpieniu umiejętnie przemilcza tę kwestię?
Śmiać mi się chce gdy czytam , że klub zakończy działalność po 60 latach bo bo nie będzie miał za co i gdzie trenować. Ile są warte działki które posiada ( w milionach)??? ile dostaje różnych dotacji ? rodzice też przecież płacą!
Wybudowanie boiska "orlika" to koszt około 1,2 mln . Śmiem twierdzić, że dzisiaj klub może wybudować 2 boiska i postawić obok ocieplane kontenerowe szatnie co w dużym stopniu zaspokoi potrzeby szkoleniowe.
Jednakże, moim zdaniem wcale tutaj nie chodzi o sport i budowanie boisk, tylko zrobienie kolejnego lukratywnego interesu, który przyniesie wielkie pieniądze określonym osobom.

Proponuje by dziennikarze prześledzili kto kupił tereny od Fast i w jaki sposób był związany z włókniarzem- to będzie naprawdę ciekawy artykuł.

Pozdrawiam !!!

Maciek B. rocznik 1982? Co do ewentualnych bloków sprawa przedstawia się następująco w planie zagospodarowania wprowadza się odpowiednie zapisy uniemożliwiające jakąkolwiek zabudowę mieszkaniową, dodatkowo określa się obszar wzdłuż rzeki Białej, na którym dopuszcza się jedynie obiekty sportowe tj. boiska, korty, ścieżki rowerowe itp. żadnych obiektów kubaturowych. Od 20 lat tereny te służą za psi wychodek. Miasto nie zamierza w najbliższej przyszłości zrobić tam porządku, za to skutecznie przeszkadza innym. Prezydent chętnie robi tereny zielone, ale nie na swoich gruntach. Piękny park można by zrobić na Placu Inwalidów.
~olo~

Włokniarz ma bardzo dobry pomysł zeby wybudowac osrodek sportowy zgadzam sie z tym w 100% . Mam dosc zeby miasto budowało kolejne galerie albo bloki bo i tak nie stac mnie na mieszkanie:P

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3