Wartość reklamy internetowej ciągle rośnie

Redakcja
1 mld złotych! Tyle wg wstępnych szacunków PricewaterhouseCoopers (PwC) wynieść może wartość reklamy internetowej w 2008 r.

Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że Internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją.

Prognozy na temat przyszłości reklamy w sieci, mimo iż stale obniżane ze względu na kryzys, nadal brzmią optymistycznie dla internetu. Eksperci domu mediowego Starlink prognozują wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2009 r. maksymalnie o 3%, co przypisują zwiększonym wydatkom na reklamę w sieci – jej wartość wzrośnie o 15-18%.

Źródło: www.wp.pl

 

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie