Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że Internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją.
Prognozy na temat przyszłości reklamy w sieci, mimo iż stale obniżane ze względu na kryzys, nadal brzmią optymistycznie dla internetu. Eksperci domu mediowego Starlink prognozują wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2009 r. maksymalnie o 3%, co przypisują zwiększonym wydatkom na reklamę w sieci – jej wartość wzrośnie o 15-18%.
Źródło: www.wp.pl
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?