Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wartość reklamy internetowej ciągle rośnie

Redakcja
1 mld złotych! Tyle wg wstępnych szacunków PricewaterhouseCoopers (PwC) wynieść może wartość reklamy internetowej w 2008 r.

Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że Internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją.

Prognozy na temat przyszłości reklamy w sieci, mimo iż stale obniżane ze względu na kryzys, nadal brzmią optymistycznie dla internetu. Eksperci domu mediowego Starlink prognozują wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2009 r. maksymalnie o 3%, co przypisują zwiększonym wydatkom na reklamę w sieci – jej wartość wzrośnie o 15-18%.

Źródło: www.wp.pl

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny