Nasza Loteria

W XVI edycji konkursu Podlaska Marka 2019 wpłynęło ponad 200 zgłoszeń

Andrzej Matys
Andrzej Matys
wrotapodlasia.pl
Najwięcej, aż 42 kandydatury zgłoszono w kategorii Produkt Spożywczy. Po 30 zgłoszeń wpłynęło w grupach Kultura i Społeczeństwo. W dziewięciu konkursowych kategoriach o nagrodę Podlaskiej Marki 2019 walczy 207 kandydatów.

Już po raz szesnasty województwo podlaskie będzie wybierać swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. O tytuł Podlaskiej Marki będą walczyć w dziewięciu kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz w nowych kategoriach: Biznes i Projekt 4.0.

Najwięcej zgłoszeń trafiło do kategorii Produkt Spożywczy. Są tu m.in. regionalne wyroby wędliniarskie, słodkości i napitki.
Po 30 kandydatur znalazło się w kategoriach Kultura i Społeczeństwo, a wśród walczących o tytuł Podlaskiej Marki są m.in. instytucje kultury, koncerty, spektakle, przedsięwzięcia prozdrowotne, projekty edukacyjne, a nawet koła gospodyń wiejskich.

Tegoroczna edycja konkursu została rozszerzona o dwie nowe kategorie tematyczne: Biznes i Projekt 4. 0. W pierwszej o nagrodę powalczy 18 kandydatów, zaś przypadku Projektu 4.0 - 13.

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów w regionie. Organizuje go nieprzerwanie od 2004 roku Marszałek Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów. Ten cieszący się dużym zainteresowaniem konkurs to szansa na promocję nagrodzonych przedsięwzięć oraz regionu w kraju i za granicą. Dotychczas o nagrode walczyło kilkaset produktów, które do dzisiaj przyczyniają się do promocji Podlaskiego. Wśród laureatów Marki są i produkty dużych podlaskich firm, jak np.: Mlekovita, Mlekpol, Pronar, i drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.

Nominowanych do nagrody - 27 (po trzech w każdej kategorii) - wskaże kapituła z udziałem marszałka, przedsiębiorców, mediów, ludzi kultury. Swoją Podlaską Markę Konsumentów przyznają też internauci.
Zwycięzcy każdej z kategorii otrzymają po 10 tys. zł, statuetki, reklamę w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz szansę na udział w imprezach promocyjnych.

W ramach Podlaskiej Marki nadane też będą dwa tytuły: Ambasadora Podlaskiej Gospodarki i Ambasadora Województwa Podlaskiego. Laureatów poznamy - 29 kwietnia - podczas gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej.

od 16 lat
Wideo

Andrzej Duda spotkał się z przedsiębiorcami w Jasionce

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny