Poszło o logo
Czerwono-żółte słoneczko miało promować Białystok na billboardach w całej Polsce. Ale raczej nie będzie. Miasto zerwało umowę na ogólnopolską kampanię z jego twórcami - Grupą Eskadra. - Atmosfera jest nieprzyjemna, zgodziliśmy się na to ze względu na dobro mieszkańców - mówią przedstawiciele krakowskiej agencji.
na stronie 1.
Trudny wybór
Kapituła wybierze spośród siedemnastu nominowanych n Wszyscy są wyjątkowi. Kto z siedemnastki niezwykłych ludzi otrzyma Złote Klucze Porannego, dowiemy się już 31 stycznia.
na stronie 2.
Z obwodnicy nie zrezygnują
Ludzie nie popuszczą, będą protestować. Budowa nie opóźniłaby się, gdyby na tydzień zablokować Augustów - mówi Grzegorz Buzun, geodeta. Mieszkańcy miasta nie mogą pogodzić się z decyzją drogowców. Zapowiadają walkę.
na stronie 3.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!