Poszło o logo
Czerwono-żółte słoneczko miało promować Białystok na billboardach w całej Polsce. Ale raczej nie będzie. Miasto zerwało umowę na ogólnopolską kampanię z jego twórcami - Grupą Eskadra. - Atmosfera jest nieprzyjemna, zgodziliśmy się na to ze względu na dobro mieszkańców - mówią przedstawiciele krakowskiej agencji.
na stronie 1.
Trudny wybór
Kapituła wybierze spośród siedemnastu nominowanych n Wszyscy są wyjątkowi. Kto z siedemnastki niezwykłych ludzi otrzyma Złote Klucze Porannego, dowiemy się już 31 stycznia.
na stronie 2.
Z obwodnicy nie zrezygnują
Ludzie nie popuszczą, będą protestować. Budowa nie opóźniłaby się, gdyby na tydzień zablokować Augustów - mówi Grzegorz Buzun, geodeta. Mieszkańcy miasta nie mogą pogodzić się z decyzją drogowców. Zapowiadają walkę.
na stronie 3.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.