W papierowym wydaniu z 16 stycznia 2009

Redakcja
Poszło o logo Czerwono-żółte słoneczko miało promować Białystok na billboardach w całej Polsce. Ale raczej nie będzie. Miasto zerwało umowę na ogólnopolską kampanię z jego twórcami - Grupą Eskadra. - Atmosfera jest nieprzyjemna, zgodziliśmy się na to ze względu na dobro mieszkańców - mówią przedstawiciele krakowskiej agencji. na stronie 1. Trudny wybór Kapituła wybierze spośród siedemnastu nominowanych n Wszyscy są wyjątkowi. Kto z siedemnastki niezwykłych ludzi otrzyma Złote Klucze Porannego, dowiemy się już 31 stycznia. na stronie 2. Z obwodnicy nie zrezygnują Ludzie nie popuszczą, będą protestować. Budowa nie opóźniłaby się, gdyby na tydzień zablokować Augustów - mówi Grzegorz Buzun, geodeta. Mieszkańcy miasta nie mogą pogodzić się z decyzją drogowców. Zapowiadają walkę. na stronie 3.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie