Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź, gdzie możesz zagłosować

Do wyborów pozostało

  • 00dni
  • 07godz.
  • 50min.
Odwiedź serwis wyborczy 

W kioskach może zabraknąć biletów autobusowych

jsz
Nie w każdym kiosku kupimy bilety komunikacji miejskiej
Nie w każdym kiosku kupimy bilety komunikacji miejskiej Bogdan Nowak/Dziennik Wschodni
Jeden kiosk był zamknięty, a w dwóch kolejnych w ogóle nie było biletów - skarży się nasz Czytelnik. Chodzi o kioski sieci RUCH SA. Pan Czesław pod koniec ubiegłego tygodni próbował w nich kupić bilet komunikacji miejskiej.

- Poszedłem do kiosku przy Lipowej, obok cerkwi, ale był zamknięty - opowiada nasz Czytelnik. - Później zajrzałem do tego przy sklepie spożywczym "Ratuszowy", ale pani powiedziała, że bilety się skończyły. Sygnał Czytelnika sprawdziliśmy. Jego słowa potwierdzili sprzedawcy w kioskach.

- Właśnie kierownik dostarczył mi bilety - mówi pani pracująca w kiosku przy sklepie "Ratuszowy". - Ale nie było ich jakieś półtora dnia.

- U mnie bilety niedługo się skończą, a tych, które zamówiłem jeszcze nie otrzymałem - przyznaje sprzedawca z kiosku przy ul. Sienkiewicza. - Firma wprowadziła nowy system komputerowy. Są z nim kłopoty - my zamawiamy towar, a centrala tego nie widzi. Na początku roku brakowało wszystkiego, nie miałem nawet papierosów.

Problemy są nie tylko w Białymstoku, ale i innych miastach. Przedstawiciele RUCHU zapewniają, że to tylko sytuacja przejściowa.

- RUCH SA obecnie realizuje plany modernizacji i przebudowy sieci sprzedaży zlokalizowanej w poszczególnych miastach Polski - wyjaśnia Maciej Karolak, prezes zarządu RUCH Marketing. - Obecnie pracujemy nad spójnym systemem zarządzania m.in. cenami, księgowością. Zmieniamy asortyment, odświeżamy wizerunek, wdrażamy nowy system informatyczny. Mamy świadomość, że przy tak głębokich i skomplikowanych zmianach, mogą zaistnieć nieoczekiwane sytuacje, które jednak staramy się na bieżąco eliminować. Ze względu na utrudnienia techniczne związane z wdrażaniem oraz ujednolicaniem centralnego systemu informatycznego, w części punktów sprzedaży dostępność biletów komunikacji miejskiej jest na niższym poziomie.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone ze względu na ciszę wyborczą i zostanie włączone po jej zakończeniu.

Podaj powód zgłoszenia

j
jasio

Czy za pomocą "klikacza" mogę uzyskać informację do kiedy mam ważny bilet ? "klikacz" mnie informuje tylko do kiedy moja E- karta jest ważna .Jakiś Alex na forum nie potrafił , lub nie chciał mnie odpowiedzieć.

o
oszus
Bo kierowcy mają tylko ulgowe...kupisz dwa i masz normalny !!

ale inaczej brzmi
j
jura
Ostatnio chciałem kupić normalny bilet u kierowcy i miał tylko ulgowe !

Bo kierowcy mają tylko ulgowe...kupisz dwa i masz normalny !!
j
jasio

to jest nienormalne i jest tylko w B-stoku tolerowane , co to teraz za urzednicy .

b
belzebub

Ruch S.A. miesci sie na Kopernika. Wożę tam towary, powiem, że ludzie nie są tam przyjaźnie nastawieni ;/

K
Ketman

Ostatnio chciałem kupić normalny bilet u kierowcy i miał tylko ulgowe !

G
Gość
Jakiś czas temu wracając do domu nie miałem biletu , kiosk był zamknięty i nie wiedziałem czy iść do najbliższego sklepu czy jechać na gapę. Poszedłem do najbliższej żabki, biletów nie było.. przeszedłem kawałek drogi i zaszedłem do biedronki w której jest kiosk, niestety zamknięty. Więcej otwartych sklepów w pobliżu nie było, a w zimnicy nie będę biegać za biletem i musiałem jechać na gapę. Rozmyślałem, czy mogę kupić bilet u kierowcy i napisałem do BKMu czy to jest możliwe, lecz odpowiedzi nie dostałem a na stronie komunikacja.bialystok.pl nie ma kompletnie nic na ten temat. Do dziś nie wiem czy u kierowcy można kupić bilet czy nie. Ciężko im email odpisać..

Ale aparat z ciebie Jechales autobusem bez biletu i nie mogles sie zapytac kierowcy czy ma bilety do sprzedazy? No co za klient...Jestes uposledzony, czy na mrozie mózg zamarzl?
T
Tomek179

Jakiś czas temu wracając do domu nie miałem biletu , kiosk był zamknięty i nie wiedziałem czy iść do najbliższego sklepu czy jechać na gapę. Poszedłem do najbliższej żabki, biletów nie było.. przeszedłem kawałek drogi i zaszedłem do biedronki w której jest kiosk, niestety zamknięty. Więcej otwartych sklepów w pobliżu nie było, a w zimnicy nie będę biegać za biletem i musiałem jechać na gapę. Rozmyślałem, czy mogę kupić bilet u kierowcy i napisałem do BKMu czy to jest możliwe, lecz odpowiedzi nie dostałem a na stronie komunikacja.bialystok.pl nie ma kompletnie nic na ten temat. Do dziś nie wiem czy u kierowcy można kupić bilet czy nie. Ciężko im email odpisać..

g
gość

Pewnie wdrażają ten sam system komputerowy co nasza komunikacja i jak na razie podobnie działa.

o
oszus

Swój cyrk, a małpy skąd?

g
gestaPO

To biznesmeni z platformy wykupują bilety przed POdwyżką

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3