- Powodem tej decyzji jest wycofanie się firmy z Kazachstanu, która udostępniała firmie swoje zasoby. Tutaj akurat chodziło o doświadczanie. Tym samym Konsorcjum NDI nie spełniało już warunków. Procedura przetargowa trwa dalej, będziemy następnych pytać, najpierw o przedłużenie czasu obowiązywania oferty - mówi Rafał Malinowski, rzecznik prasowy GDDKiA Oddział w Białymstoku.
Chętnych nie brakowało, bo oferty złożyło 7 podmiotów i wszystkie propozycje mieściły się się w szacunkach GDDKiA (971,3 mln zł). Najdroższą propozycję przedstawiło konsorcjum firm PORR (lider), UNIBEP oraz BUDREX (partnerzy) - 795,19 mln zł.
To drugi przetarg na obwodnicę Łomży. Ma on wyłonić wykonawcę, który zrealizuje inwestycję po odstąpieniu GDDKiA od umowy z włoską firmą TOTO. Jego zadaniem będzie dokończenie projektowania oraz optymalizacja wykonanych wcześniej projektów wraz z wybudowaniem drogi ekspresowej S61, fragmentu drogi krajowej nr 64 oraz całej infrastruktury, mostu na Narwi. Wykonawca ma też uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie i tym samym oddać do użytku obwodnicę Łomży. Prace projektowe oraz roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie mają zostać ukończone w terminie nie dłuższym niż 30 miesięcy od daty zawarcia umowy
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?