Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Vectra żądała pieniędzy od klienta, a sama miała zaległości

Sylwia Taha [email protected] tel. 85 748 96 57
Vectra była winna pieniądze klientce
Vectra była winna pieniądze klientce sxc.hu
Operator sieci kablowej wysłał wezwanie do natychmiastowej zapłaty. Domagał się od klientki zwrotu długu. Po naszej interwencji okazało się, że go nie ma. Wręcz przeciwnie, to kablówka jest winna pieniądze pani Wiesławie. Teraz firma przeprasza i obiecuje jej zwrot nadpłaty.

- W maju 2010 r. rozwiązałam umowę z firmą Vectra. 4 sierpnia 2011 roku otrzymałam ostateczne wezwanie do zapłaty nadesłane przez firmę windykacyjną działającą w imieniu Vectry - denerwuje się pani Wiesława Bućko z Białegostoku.

Nasza Czytelniczka była zaskoczona tą korespondencją.

Wcześniej nie była wzywana przez Vectrę do uiszczenia dodatkowych opłat. Pismo przyszło dopiero teraz, po ponad roku od rozwiązania umowy.

Z dokumentu nie wynikało za co Wiesława Bućko musi zapłacić 114,44 zł, dlatego postanowiła wyjaśnić sprawę w białostockim biurze Vectry.

- Konsultantka twierdziła, że to opłata za zmianę pakietu ze złotego na platynowy, którego miałam rzekomo dokonać w rozmowie z infolinią Vectry - mówi Wiesława Bućko. - Ja nigdy tego pakietu nie zmieniałam. Nie miałam dodatkowych kanałów i płaciłam regularnie taki sam rachunek.

Pani Wiesława zapłaciła Vectrze 114,44 zł, bo obawiała się poniesienia dodatkowych kosztów egzekucji oraz wpisania w krajowy rejestr dłużników.

Poprosiliśmy gdyńską centralę operatora sieci kablowej o wyjaśnienie sprawy. Okazuje się, że Vectra nie powinna żądać dodatkowych opłat od pani Wiesławy, ale jest jej winna pieniądze.

- Chcemy przeprosić panią Bućko. Dokładna analiza jej płatności na rzecz Vectry wskazuje, że pani Wiesława ma nadpłatę w wysokości 59,14 zł, którą oczywiście jej zwrócimy. Błąd powstał podczas zmiany naszego systemu bilingowego na bardziej nowoczesny i dający gwarancję, że podobne przypadki już się nie powtórzą - mówi Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry.

Po naszej interwencji Wiesława Bućko otrzymała z Vectry telefon.

- Obiecali mi wysłać korekty ostatnich rachunków i zwrot pieniędzy na konto, ale ja zażyczyłam sobie przeprosin ze strony pani, która wprowadziła mnie w błąd. Pieniądze też odbiorę osobiście - podkreśla pani Wiesława.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny