Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. Dyskusja o kolei

(ika)
Spotkanie odbędzie się w ramach projektu "Podlaska Kolej na Tak - społeczna strona kolei" realizowanego przez Stowarzyszenie "Kolejowe Podlasie"
Spotkanie odbędzie się w ramach projektu "Podlaska Kolej na Tak - społeczna strona kolei" realizowanego przez Stowarzyszenie "Kolejowe Podlasie" Archiwum/Anatol Chomicz
Wezmą w niej udział zaproszeni przedstawiciele kolejowych spółek tj. PKP PLK (zarządcy infrastruktury), PKP Intercity oraz urzędu marszałkowskiego.

Podsumowanie cyklu 20 spotkań z mieszkańcami płn.-wsch. Polski, nakreślenie wizji rozwoju kolei w regionie - to główne cele otwartego panelu dyskusyjnego, który odbędzie się w poniedziałek o godzinie 12 w sali konferencyjnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Wyszyńskiego 1.

Wezmą w nim udział zaproszeni przedstawiciele kolejowych spółek tj. PKP PLK (zarządcy infrastruktury), PKP Intercity oraz urzędu marszałkowskiego. Spotkanie odbędzie się w ramach projektu "Podlaska Kolej na Tak - społeczna strona kolei" realizowanego przez Stowarzyszenie "Kolejowe Podlasie".

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

i
ikar

Kolej jest w odwrocie. Pomoc moglaby tylko szybkosc. Jezeli czas przejazdu bedzie zblizony do samochodu to nie ma szans na powodzenie rail baltoki. W plnach bylo ponad 200 km/h bedzie 160 i 120. W krajach nadbaltyckich 240km/h a wydane pieniadze podobne.

M
Misia z MIR

Optymistycznie do końca 2015 całkowite zamkniecie linii do Warszawy

Optymistycznie od stycznia 2016 do końca tego roku objazdy przez Legionowo z czasami ponad 3h

 

O jakim planie na kolej na Podlasiu mówimy? Pytanie w szczególności do ferajny z Kolejowego Podlasia, którzy poza braniem kasy i szumem medialnym niewiele generują

G
Gość
W dniu 28.12.2014 o 21:47, tt napisał:

Czym miala byc rail baltika? Kolej wysokich predkosci w planach a w praktyce remont torow. Do Elku przed remontem mozna jechac do 120 kmh po remoncie do 120 km/ h gdzie tu nowa jakosc? Za ile powstanie ten bubel? Gdzie jest NIK

 


Czym miala byc rail baltika? Kolej wysokich predkosci w planach a w praktyce remont torow. Do Elku przed remontem mozna jechac do 120 kmh po remoncie do 120 km/ h gdzie tu nowa jakosc? Za ile powstanie ten bubel? Gdzie jest NIK

Gdzie Ty masz 120km/h do Ełku?? Od Grajewa kawałek jest 120 szlakowej ale max 115 przez 2 km w rozkładzie IC jest. A tak większość to 100km/h max. Swoją droga do Ełku jest o wiele za mało pociągów. Ostatni o 17:14 PR a w soboty wcale go nie ma. To debilizm. I ceny też z sufitu wzięte. Zamiast walczyć z busami to się olewa.

t
tt

Czym miala byc rail baltika? Kolej wysokich predkosci w planach a w praktyce remont torow. Do Elku przed remontem mozna jechac do 120 kmh po remoncie do 120 km/ h gdzie tu nowa jakosc? Za ile powstanie ten bubel? Gdzie jest NIK

C
Czytelnik. Spółka zoo

Za Bugiem był Kraj Rad, a u nas jest Kraj Narad!

Dodaj ogłoszenie