Ul. Wysockiego. Outlet Białystok. Lavard - moda męska w Białymstoku

Redakcja
Outlet przy Wysockiego oficjalnie ruszy 12 grudnia
Outlet przy Wysockiego oficjalnie ruszy 12 grudnia
Udostępnij:
Lavard, sieciowa marka odzieżowa, wzbogaci dział mody męskiej Outletu Białystok - pierwszego wielkopowierzchniowego centrum wyprzedażowego we wschodniej Polsce.

Poszerza się dział mody męskiej w Outlecie Białystok. Lavard to kolejna, po Pako Lorente, marka odzieżowa, która w ostatnim tygodniu dołączyła do grona najemców tego pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie. Salon o powierzchni 127 mkw. zostanie otwarty w grudniu tego roku.

- Lavard znacząco wzmocni ofertę działu mody męskiej w Outlecie Białystok, który już teraz tworzą marki znane z wysokiej jakości oraz ciekawego wzornictwa: Brand Collection, Pako Lorente, Lancerto, Albione, Kubenz to tylko niektóre z nich - mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. - Nie zapominamy także o ofercie dla pań, już wkrótce poinformujemy o kolejnych, nowych markach, które poszerzą sektor mody damskiej - dodaje Rydlewski.

- Otwarcie salonu outletowego w Białymstoku jest efektem konsekwentnego rozwoju naszej firmy, która poszukuje interesujących lokalizacji dla sprzedaży regularnej oraz outletowej. Białystok, ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych, jest miejscem o ogromnym potencjale nabywczym i spodziewamy się dużego zainteresowania ofertą naszego salonu, w którym zaproponujemy bogaty asortyment eleganckiej odzieży męskiej w przystępnych cenach - mówi Aleksandra Sadkiewicz Brand Manager marki Lavard.
Ofertę Outletu Białystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach zawsze niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK, oraz strefy gastronomicznej.

Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia. Realizacją inwestycji,  tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG - The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo Sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

UOKiK i Inspekcja Handlowa będą monitorować ceny w sklepach.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

W regularnym sklepie  gatki z  bawełny z Chin warte 2*3 EURO (koszt produkcji) kosztują 690 zl

W odsprzedaży 250 zł

 

Ciemny lud wszystko kupi. Jak tanie to trzeba kupić bo jest okazja.

 

Dodaj ogłoszenie