Ul. Leśna. Ani przejść, ani przejechać

Teresa
Pani Teresa miała kłopot z przejściem chodnikiem
Pani Teresa miała kłopot z przejściem chodnikiem Teresa
Ekolodzy się cieszą, kierowcy, parkują, a przechodnie klną.

Pani Teresa sfotografowała passata, zaparkowanego przy ulicy Leśnej. Niestety, w tym miejscu trudno skorzystać z chodnika.

- Tak zablokował chodnik, że ani przejść ani przejechać - napisała Internautka. - Kobiety z wózkami muszą iść ulicą narażając siebie i dzieci na kolizję z samochodami. Lepiej niech wysunie dziób samochodu na ulicę, a nie na chodnik.

Jeżeli zrobiłeś zdjęcie źle zaparkowanego samochodu wyślij je na poranny24@poranny.pl. Opublikujemy je w naszym serwisie

Czytaj e-wydanie »

Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

d
dust

Pomijając już PoRD , kierowca, zresztą jak niemal każdy, parkuje do samego końca, pech chciał że za sobą miał drzewa, a to już świadczy o "bystrości”. Szkoda że nie został uwidoczniony przód samochodu, ile miejsca wolnego było do krawędzi jezdni.

 

 

T
Tadek

Jak w okolicy mieszkają bezmuzgowcy,to i są efekty.

Na tej ulicy parkowanie na chodnikach jest codziennością,nigdy nie

widziałem żeby straż wiejska chociaż upominała.

R
Ryszard
W dniu 17.10.2014 o 21:17, Gość napisał:

Facet zapraszam ulica Branickiego  od Elektrycznej  do Swiętojańskiej  /od strony Białej/. Tam chodnik ma ok 1 m , DDR OK 3 M I GDZIE TEN PIESZY MA 1,5m. To jest ewidentna wina projektanta , rozumiem gdyby kierowca zaparkował na chodniku, ala zaparkował na parkingu, a że tak zaprojektowano parking to .................tego co projektowała.Nie upierajmy sie jak taki gość ze straży miejskiej co chodzi z miarką i zmierzył na uliczce że jest 1, 47 m wolnego dla pieszych.

Na chodniku o szerokości mniejszej niż 1,5 m po prostu się nie parkuje, ani bocznie ani czołowo, w tym przypadku  tył samochodu powinien być przesunięty o 1 m w stronę jezdni.

t
to ja
W dniu 17.10.2014 o 21:17, Gość napisał:

Facet zapraszam ulica Branickiego  od Elektrycznej  do Swiętojańskiej  /od strony Białej/. Tam chodnik ma ok 1 m , DDR OK 3 M I GDZIE TEN PIESZY MA 1,5m. To jest ewidentna wina projektanta , rozumiem gdyby kierowca zaparkował na chodniku, ala zaparkował na parkingu, a że tak zaprojektowano parking to .................tego co projektowała.Nie upierajmy sie jak taki gość ze straży miejskiej co chodzi z miarką i zmierzył na uliczce że jest 1, 47 m wolnego dla pieszych.

Dokładnie, ale jak ktoś się ma przyczepić to zawsze mu media pomogą... Myśleć ludzi, myśleć wystarczy.

G
Gość
W dniu 17.10.2014 o 19:55, Ryszard napisał:

Powinien zostawić dla pieszego 1,5 m chodnika a tu jest tyle

Facet zapraszam ulica Branickiego  od Elektrycznej  do Swiętojańskiej  /od strony Białej/. Tam chodnik ma ok 1 m , DDR OK 3 M I GDZIE TEN PIESZY MA 1,5m. 

To jest ewidentna wina projektanta , rozumiem gdyby kierowca zaparkował na chodniku, ala zaparkował na parkingu, a że tak zaprojektowano parking to .................tego co projektowała.

Nie upierajmy sie jak taki gość ze straży miejskiej co chodzi z miarką i zmierzył na uliczce że jest 1, 47 m wolnego dla pieszych.

R
Ryszard
W dniu 17.10.2014 o 18:45, Lucek napisał:

pretensje nie do kierowcy tylko do zarządcy tereny, który tak zaprojektował chodnik i parking. Kierowca zaparkował zgodnie z przepisami, na wyznaczonym parkingu

Powinien zostawić dla pieszego 1,5 m chodnika a tu jest tyle

~Gość~
W dniu 17.10.2014 o 18:45, Lucek napisał:

pretensje nie do kierowcy tylko do zarządcy tereny, który tak zaprojektował chodnik i parking. Kierowca zaparkował zgodnie z przepisami, na wyznaczonym parkingu

Mylisz się nawet nie wiesz jak, zajrzyj waść do PoRD potem zabieraj głos.

L
Lucek

pretensje nie do kierowcy tylko do zarządcy tereny, który tak zaprojektował chodnik i parking. Kierowca zaparkował zgodnie z przepisami, na wyznaczonym parkingu

M
MIKOŁAJ
W dniu 17.10.2014 o 14:57, pan janusz napisał:

a jak mial zaparkowac? stoi na parkingu a ze drzewko komus sie zahccialo posadzic kosztem chodnika to juz nie jego problem. 

Drzewo jak widać jest starsze od samochodu.Czy musi tak parkować bo jak matki z wózkami zaczną spacerować z wózkami ulicami to co na to tak nierozważnie parkujący

p
pan janusz

a jak mial zaparkowac? stoi na parkingu a ze drzewko komus sie zahccialo posadzic kosztem chodnika to juz nie jego problem. 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3