reklama

TubaPay, czyli terminal płatniczy i rozliczeniowy dla każdego agenta ubezpieczeniowego

Artykuł sponsorowany Zaktualizowano 
Agenci ubezpieczeniowi coraz częściej korzystają z innowacji technologicznych aby ułatwić klientom zakup polis, a sobie rozliczenia z towarzystwami. Jednym z takich nowoczesnych sposobów zarządzania płatnościami w agencji jest TubaPay, którą na polski rynek wprowadziła Bacca.

TubaPay to aplikacja mobilna i terminal płatniczy pozwalający na płatność kartą za polisy oraz bezgotówkowe rozliczenia pomiędzy agentem a zakładem ubezpieczeń. To inteligentny i zintegrowany system pozwalający na łatwe i szybkie przyjmowanie płatności i zarządzanie nimi.

- Korzystając z TubaPay możesz przyjąć płatność bezpośrednio do zintegrowanego z systemem ubezpieczyciela lub na konto swojej agencji – na jednym terminalu. Dzięki dotacji Polska Bezgotówkowa terminal przez 12 miesięcy jest za darmo, a samo rozwiązanie zapewnia bezpłatne transakcje do zintegrowanych ubezpieczycieli – powiedział Cezary Świerszcz, prezes Bacca.

O TubaPay rozmawiamy z agentem ubezpieczeniowym, Pawłem Kuleszą, który z sukcesem wdrożył go w swojej agencji.

Co sprawiło, że wybrał Pan zawód agenta ubezpieczeniowego?

Kiedy zaczynałem swoją przygodę z ubezpieczeniami, wiele lat temu, na polskim rynku panował swoisty monopol. W tych okolicznościach dostrzegłem pewne luki, które chciałem zapełnić świadcząc sprzedaż polis ubezpieczeniowych firm, które dotychczas nie były rozpoznawalne. Nie było łatwo, ale udało się, choć początki były bardzo trudne.

Z jakimi wyzwaniami mierzy się agent na lokalnym rynku ubezpieczeń?

Aktualna sytuacja na całym rynku ubezpieczeniowym, nie tylko lokalnym jest bardzo dynamiczna i wymagająca. Głównym celem każdego dobrego agenta ubezpieczeniowego, staje się zdolność do natychmiastowej reakcji na wymagania jakie stawiają przed nami nasi klienci. Jednym z takich wyzwań jest wprowadzenie nowoczesnych aplikacji ułatwiających komunikację z klientami i towarzystwami.

Czego szukają i potrzebują Pana Klienci?

Każdy z nas jest inny. W naszej Agencji Ubezpieczeniowej wiemy o tym doskonale. Dlatego oferujemy pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz życiowych. Wychodzimy naprzeciw chęci zabezpieczenia swojego życia i majątku. Możesz dopasować jego zakres do swoich indywidualnych potrzeb. Agenci szukają również zaufania i skuteczności w działaniu.

Jak dowiedział się Pan o TubaPay?

Jestem aktywnym członkiem wielu forów ubezpieczeniowych i znalazłem pozytywne opnie forumowiczów o TubaPay.

Co skłoniło Pana do wyboru terminala płatniczego TubaPay?

Po pierwsze przekonała mnie dobra, czytelna i uczciwa oferta, która znajduje się na stronie internetowej www.tubapay.pl Po drugie, bezpłatne przelewy za polisy rozliczane bezpośrednio na konto firmy ubezpieczeniowej np. Link4, czy Compensa umocniła mnie w tej decyzji.

Jakie są Pana przemyślenia w związku z wprowadzeniem płatności bezgotówkowych do własnej agencji?

W przeszłości niektórzy klienci pytali o możliwość opłacania polis przy pomocy karty płatniczej, ale nie sądziłem, że tak wielu skorzysta z tego sposobu. Ilość transakcji w pierwszym miesiącu użytkowania TubaPay przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania. To potwierdziło tylko, że wprowadzenie płatności kartą do naszej agencji było słuszne. Jestem bardzo zadowolony.

Czy zdarza się Panu obsługiwać Klienta poza biurem? Czy zabiera Pan na te spotkania terminal płatniczy?

Aktualnie moją działalność prowadzę stacjonarnie w biurze i nie miałem potrzeby użytkowania terminala poza moim biurem, aczkolwiek wiem, że w razie takiej potrzeby ten terminal mi to umożliwia.

Czy wprowadzenie TubaPay zmieniło sposób zarządzania agencją?

Wprowadzenie tego kanału płatniczego jest dodatkowym atutem naszej agencji ubezpieczeniowej. TubaPay znacznie ułatwiło rozliczenia z towarzystwami oraz zarządzanie płatnościami. Można je przeglądać i analizować. Każda płatność jest rejestrowana, a rozliczanie odbywa się automatycznie i prawie bezobsługowo, a listę transakcji mogę przeglądać z poziomu aplikacji.

W TubaPay jest już Link4, Compensa i Gothaer. Generali, Proama, TUZ i Balcia integrują się. Na które z pozostałych towarzystw ubezpieczeniowych czeka Pan najbardziej, i dlaczego?

Warta oraz kolejno AXA i Allianz. Jest to oczywiście związane z częstotliwością zawierania umów z tych TU.

By dowiedzieć się więcej o terminalach płatniczych TubaPay zapraszamy:

AGENCJA UBEZPIECZENIA KULESZA ZDZISŁAW
18-100 ŁAPY
PÓŁNOCNA 15
85 715 68 73
oraz www.tubapay.pl

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3