Trzeźwy poranek. Policja złapała pijanego kierowcę (zdjęcia)

(adek)
W poniedziałek rano w ramach działań "Trzeźwy poranek" policjanci kontrolowali trzeźwość kierowców na terenie Białegostoku i gminy Łapy. Wśród 400 osób jedna była pod wpływem alkoholu.

Wideo

Komentarze 32

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

najgorzej jak śmieciu nazywa kogoś śmieciem to żenada 

f
fan
W dniu 30.12.2014 o 10:50, Gość napisał:

...Człowieku, o czym Ty mówisz. Takie akcje NIE SĄ do trzepania kasy tylko eliminowania nietrzeźwych z ruchu drogowego.Łapią za prędkość = trzepią kasęKarają za zastawienie chodnika = trzepią kasęŁapią pijanych = trzepią kasęMorderców też się ściga dla kasy? Opamiętaj się...

Opamiętanie dedykuje przede wszystkim tobie :). Nie zrozumiałaś/eś co napisałem. Odpowiadałem na post mówiący o tym, że blokady służą zarabianiu i wyraźnie to zanegowałem. Przyznałem natomiast, że organizacja łapanek jest na pewno bardzo kosztowna. Oprócz prośby o czytanie ze zrozumiem proszę też o wytłumaczenie "słowa" "karają".
G
Gość
W dniu 30.12.2014 o 11:29, Gość napisał:

a może nie?co miesiąc trzepią po kilka patyków za coś co mogliby robić za darmo harcerze...

 

a i efekty zapewne by były takie same hahaha

g
gość
W dniu 30.12.2014 o 13:29, Gość napisał:

jonek i jas kultury za grosz nie maja a takie brednie pisać to każdy dureń potrafi na pewno też maja coś wspólnego ze służbami bo im piana z pysk leci

o kulturze powinni wypowiadać się ludzie kulturalni, anie taki śmieć jak ty

a
ania 33

Ja w londynie moge 2 piwa wybić i mam ok 0.7promila  a u was 0.2 norma...to  2 łyki piwa .....

G
Gość
W dniu 30.12.2014 o 11:55, Gość napisał:

Brak mi słów na takie myślenie. Ja wysiadam...

popieram szkoda słów na niektóre osoby 

A
Abstynentka
W dniu 30.12.2014 o 10:12, Gość napisał:

Obyś się nie zdziwiła, tylko niech będzie jak w Unii, pijany to znaczy miał więcej niż 0,8 promila.wszyscy wiemy że Policja nie umie robić statystyk, nawet NIK im to wytknął, a szczególne matactwo jest w wypadku kiedy jeden z uczestników zdarzenia był pod wpływem, wtedy jest sprawcą z automatu i nikogo jakoś za bardzo nie obchodzi że tego łosia to i trzeźwy by nie wyminął, że tej postawionej w poprzek drogi w czasie hamowania naczepy to i trzeźwy by nic nie zrobił, że wylatujący jak z katapulty motocyklista trafił w pijanego to równie dobrze mógłby trafić i w auto kierującego trzeźwego ale i tak nic mu życia by już nie uratowało itp itdG...wno prawda że pijani sieją takie szkody, bo pijanego jest łatwo sprzętowo namierzyć, tak jak tego co "przekracza" prędkość o 2 km/h , on również jest groźnym bandytą bo przekroczył...ehhh że też jeszcze ludzie dają się nabierać na te medialne akcje których celem jest społeczne przyzwolenie na nicnierobienie i jeszcze trzepanie z tego kasy

 

Obym się nie zdziwiła?

Co masz na myśli?

G
Gość

jonek i jas kultury za grosz nie maja a takie brednie pisać to każdy dureń potrafi na pewno też maja coś wspólnego ze służbami bo im piana z pysk leci

G
Gość

Brak mi słów na takie myślenie. Ja wysiadam...

G
Gość
W dniu 30.12.2014 o 10:50, Gość napisał:

...Łapią za prędkość = trzepią kasęKarają za zastawienie chodnika = trzepią kasęŁapią pijanych = trzepią kasę....

 

a może nie?

co miesiąc trzepią po kilka patyków za coś co mogliby robić za darmo harcerze...

G
Gość
W dniu 30.12.2014 o 09:31, Abstynentka napisał:

A ja uważam, że obecnie wyłapuje się tylko jednego pijanego na 400, ponieważ od kilku lat są ciągłe kontrole.Gdyby zniesiono zakaz jazdy po alkoholu, to byś zobaczył ilu pijanych by prowadziło samochody.Ale jak dla mnie, to zakaz ten można znieść.Byłaby większa selekcja naturalna.

Zwłaszcza wśród ludzi, którzy niewinna giną pod kołami pijanych.

 

 

Jest społeczna presja, aby coś z pijanymi zrobić. I coś robić trzeba, jednak nie za taką cenę. Koszt wychwycenia kierowcy z ułamkiem promila jest ogromny i raczej z tego kasy nie będzie. 

 

Człowieku, o czym Ty mówisz. Takie akcje NIE SĄ do trzepania kasy tylko eliminowania nietrzeźwych z ruchu drogowego.

Łapią za prędkość = trzepią kasę

Karają za zastawienie chodnika = trzepią kasę

Łapią pijanych = trzepią kasę

Morderców też się ściga dla kasy? Opamiętaj się...

G
Gość
W dniu 30.12.2014 o 09:39, Abstynentka napisał:

A jaki byłby koszt zniesienia zakazu jazdy po alkoholu?O ile zwiększyłaby się liczba wypadków?O ile więcej byłoby ofiar pijanych kierowców?O ile zwiekszyłyby się koszty leczenia i ofiar i sprawców?O ile zwiększyłyby się koszty rent dla inwalidów powstałych w wyniku wypadku spowodowanego pijanym kierowcą? Dopiero porównanie tych kosztów może określić, które koszty są większe i co się lepiej opłaca.

 

 

Obyś się nie zdziwiła, tylko niech będzie jak w Unii, pijany to znaczy miał więcej niż 0,8 promila.

wszyscy wiemy że Policja nie umie robić statystyk, nawet NIK im to wytknął, a szczególne matactwo jest w wypadku kiedy jeden z uczestników zdarzenia był pod wpływem, wtedy jest sprawcą z automatu i nikogo jakoś za bardzo nie obchodzi że tego łosia to i trzeźwy by nie wyminął, że tej postawionej w poprzek drogi w czasie hamowania naczepy to i trzeźwy by nic nie zrobił, że wylatujący jak z katapulty motocyklista trafił w pijanego to równie dobrze mógłby trafić i w auto kierującego trzeźwego ale i tak nic mu życia by już nie uratowało itp itd

G...wno prawda że pijani sieją takie szkody, bo pijanego jest łatwo sprzętowo namierzyć, tak jak tego co "przekracza" prędkość o 2 km/h , on również jest groźnym bandytą bo przekroczył...

ehhh że też jeszcze ludzie dają się nabierać na te medialne akcje których celem jest społeczne przyzwolenie na nicnierobienie i jeszcze trzepanie z tego kasy

A
Abstynentka
W dniu 30.12.2014 o 08:45, fan napisał:

Jest społeczna presja, aby coś z pijanymi zrobić. I coś robić trzeba, jednak nie za taką cenę. Koszt wychwycenia kierowcy z ułamkiem promila jest ogromny i raczej z tego kasy nie będzie. 

 

A jaki byłby koszt zniesienia zakazu jazdy po alkoholu?

O ile zwiększyłaby się liczba wypadków?

O ile więcej byłoby ofiar pijanych kierowców?

O ile zwiekszyłyby się koszty leczenia i ofiar i sprawców?

O ile zwiększyłyby się koszty rent dla inwalidów powstałych w wyniku wypadku spowodowanego pijanym kierowcą?

 

Dopiero porównanie tych kosztów może określić, które koszty są większe i co się lepiej opłaca.

A
Abstynentka
W dniu 30.12.2014 o 08:28, Gość napisał:

Kolego, na opkak to wszystko pojmujesz...alkohol niby w sposób pośredni ma obniżać naszą koncentrację i czas reakcji ale nikt nigdzie nie opublikował wiarygodnych badań na ten temat i tak naprawdę to nie wiadomo jaka dawka te objawy powoduje, bo na 1000% nie jest to 0,2 promila...A jak już przy rym tysiącu jesteśmy, to na te 1000 to ilu kierowców jest chronicznie przemęczonych pracą i pomimo że są trzeźwi ich koncentracja i czas reakcji są gorsze niż u tego z  promilami. A ilu zdało za masło i tylko jazda w twrenie na wprost im nieźle wychodzi? Ilu porusza się autami które mają "naturalne ograniczniki prędkości" bo po prostu powyżej 120 się rozpadają?Ilu z 1000 zasiada za kierownicę w wieku "późno emerytalnym" i nawet rower to im by się przydał z dodatkowymi kólkami z tyłu......i tak dalej, i tak dalej...więc chyba widzisz bezsens szukania tego jednego wśród tego tysiąca ? są setki inne spraw do zrobienia które mogłyby poprawić bezpieczeństwo uczestników ruchu ale one wymagają nakładów a tu ewidentnie szuka się kasy polując na tego jednego jelenia....

 

A ja uważam, że obecnie wyłapuje się tylko jednego pijanego na 400, ponieważ od kilku lat są ciągłe kontrole.

Gdyby zniesiono zakaz jazdy po alkoholu, to byś zobaczył ilu pijanych by prowadziło samochody.

Ale jak dla mnie, to zakaz ten można znieść.

Byłaby większa selekcja naturalna.

j
jaś
W dniu 29.12.2014 o 21:13, Jonek napisał:

JAREK, Gość, alex - przygłupy roku ahahahahaah!!!!

popieram trafność określenia .

Dodaj ogłoszenie