Jednocześnie będą trwały intensywne prace nad przygotowaniem dużej kampanii promocyjnej stolicy Podlasia poza jej granicami. Właśnie przygotowywane są warunki przetargu na jej przeprowadzenie. Formalnie miasto ogłosi go w lipcu.
Pójdzie na to ponad 2 mln zł. Za te pieniądze w kilkunastu miastach Polski mają się pojawić billboardy, ulotki i zorganizowane zostaną różne eventy, czyli pomysłowe wydarzenia, które będą promować Białystok wśród mieszkańców innych części Polski. Poza tym miasto zamówi reklamy telewizyjne i radiowe.
Sporą część pieniędzy na te działania da urząd marszałkowski.
Wszystko może ruszyć z miejsca, bo w poprzedni poniedziałek, na ostatniej sesji przed wakacjami, radni uchwalili wreszcie strategię promocji miasta wraz z nowym logo.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?