Jak informuje portal galeriehandlowe.pl, widzowie programu "Mam Talent" w telewizji TVN są pierwszymi odbiorcami jesiennej kampanii marki 50 style, w której bierze udział cała rodzina Frankowskich. W trakcie trwania programu emitowane będą 8-sekundowe spoty sponsorskie.
W trakcie trwania kampanii właściciel marki 50 style, firma Marketing Investment Group, sponsoruje darmową aplikację, poprzez którą można głosować na swoich faworytów. Dzięki połączeniu tradycyjnej kampanii telewizyjnej z niestandardową formą obecności w nowych mediach, grupa MIG multiplikuje kontakt odbiorcy z marką. Wybór czasu antenowego jest nieprzypadkowy.
- 50 style stawia na młode talenty. Przykład spektakularnej kariery naszego ambasadora, Tomasza Frankowskiego pokazuje, że ciężka praca i wytrwałość zaprowadzą każdego na szczyt. My również chcemy wspierać tych utalentowanych ludzi
– opowiada Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style. Uczestnik programu, który poprzez aplikację zbierze najwięcej głosów widzów, otrzyma 5 tysięcy złotych na zakupy w 50 style.
Spoty z udziałem Tomasza Frankowskiego i jego rodziny emitowane są także na platformie Player.pl przed największymi hitami stacji TVN. 30-sekundowy spot przedstawia całą rodzinę Frankowskich w trakcie mistrzowskich zakupów w sklepie 50 style.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?