Firma ta działa od początku lat 90. Jest producentem pokryć dachowych, ogrodzeń metalowych i billboardów reklamowych.
Umowa obejmuje udostępnienie wizerunku sportowca na wszelkiego rodzajach nośnikach reklamowych. Promocja, w najbliższym czasie, będzie skupiała się głównie na nowych pokryciach dachowych, jakimi są blachodachówka modułowa Moderno oraz blachodachówka Malta. W planach są sesje zdjęciowe, które będą wykorzystywane w materiałach reklamowych i promocyjnych oraz spot do telewizji.
- W związku z tą współpracą mamy nadzieję zaistnieć na stałe w pamięci mieszkańców Białegostoku. Tomek jest bardzo znanym i szanowanym sportowcem. Kibice zawsze doceniali jego zaangażowanie, solidność i profesjonalizm. Chcemy aby dzięki niemu i nasza marka kojarzyła się w ten sposób. – komentuje Dorota Janowicz, specjalista ds. PR i marketingu.
- Zawsze skrupulatnie i bardzo świadomie podejmuję decyzję co do tego rodzaju współpracy. Jako białostoczanin staram się również wspierać firmy z naszego regionu. Znam markę Hanbud już od jakiegoś czasu i nie miałem wątpliwości, jaką decyzję podjąć, kiedy zaproponowali mi kontrakt reklamowy. Z pewnością podpisuję się pod hasłem, które będzie przyświecać kampanii: „Gram z najlepszymi”-
mówi z kolei Tomasz Frankowski.
Źródło: Handbud
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?