Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tomasz Frankowski na otwarciu Outletu Białystok

Redakcja
Tomasz Frankowski, ambasador marki 50 Style wraz z synem wybrał wygodne stroje do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Z kolei żona Łowcy Bramek wraz z córką postawiły na stylowe kurtki, modne buty i dopasowane akcesoria. Nowa  kolekcja marki dostępna od 12 grudnia w Outlecie Białystok.
Tomasz Frankowski, ambasador marki 50 Style wraz z synem wybrał wygodne stroje do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Z kolei żona Łowcy Bramek wraz z córką postawiły na stylowe kurtki, modne buty i dopasowane akcesoria. Nowa kolekcja marki dostępna od 12 grudnia w Outlecie Białystok.
Pierwsze białostockie centrum wyprzedażowe będzie otwarte w przyszły piątek.

Wśród dziesiątek marek, jakie znajdziemy w Outlecie Białystok, jest m.in. 50 Style, którego twarzą w kampanii reklamowej jest Tomasz Frankowski, wieloletni zawodnik Jagiellonii Białystok. Wraz z  Tomaszem Kudaszewiczem, dwukrotnym mistrzem świata w paralotniarstwie, będzie on jednym z gości specjalnych piątkowej imprezy. 

Rozpocznie się ona o godz. 13.30. Organizatorzy przewidzieli dla odwiedzających tego dnia Outlet Białystok wiele atrakcji: specjalne promocje i rabaty, stoiska z atrakcjami dla dorosłych i dzieci, konkursy z nagrodami, m.in. telewizorem 42” LCD.

Przypomnijmy: 
Ofertę Outlet Bialystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach niższych zawsze o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach.                   Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą takie marki jak: Adidas,  Big Star, Reebok, Greenpoint, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style, McArthur. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK oraz strefy gastronomicznej.

Realizacją inwestycji,  tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo  Sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny