Tesco Polska najlepszym strategiem biznesu

Redakcja
Tesco Polska, jako jedna z trzech polskich firm, została nominowana do Europejskiej Nagrody CSR. Międzynarodowy konkurs promuje działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Jury konkursu złożone z przedstawicieli grupy niezależnych firm doradczych European Independent Consulting Group, zakończyło analizę zgłoszonych do konkursu firm i wybrało trzech polskich finalistów Pierwszej Europejskiej Nagrody CSR (the First European Corporate Responsibility Award).

Do czołówki obok Tesco Polska zakwalifikowały się również British-American Tobacco Polska oraz DHL Express (Poland).

Nominację dla Tesco Polska jury konkursu uzasadniło tym, że firma realizuje strategię biznesową łącząc działania CSR z podstawową sferą działalności.

Kolejny etap konkursu odbędzie się w lutym 2009 roku. Wtedy to międzynarodowe jury, wybierze ogólnoeuropejskich laureatów nagrody. W skład jury wejdą członkowie Komisji Europejskiej, przedstawiciele polityki, biznesu, a także uznane autorytety w dziedzinie CSR z poszczególnych krajów biorących udział w konkursie. Polskę reprezentować będzie Henryka Bochniarz - Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, zaangażowana w promowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie