Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Telewizja kablowa firmy Vectra ulega częstym awariom według Czytelnika: "Nie ma tygodnia, żeby wszystkie kanały działały"

Alicja Olchanowska
Alicja Olchanowska
pixabay.com
Na problem awarii telewizji kablowej Vectra zwrócił uwagę Nasz Czytelnik. Pan Jerzy poirytowany zauważył, że od dłuższego czasu nie działają niektóre kanały. Według niego takie problemy zdarzają się co najmniej raz w tygodniu. Firma nie stosuje rozwiązań na dłuższą metę, a kontakt z nią jest utrudniony. Interweniowaliśmy. Od piątku nie może obejrzeć programów na TV4. Sama firma według niego działa z opóźnieniem

Vectra jest jednym z najbardziej popularnych dostawców usług telekomunikacyjnych i operatorów kablowych w Polsce. Firma dostarcza telewizję, usługi telekomunikacyjne oraz Internet do prawie 400 miast w naszym kraju. Z usług firmy korzysta pan Jerzy, który zwrócił naszą uwagę na problemy z telewizją.

Pan Jerzy od piątku (9 września) nie może skorzystać z kanału TV4. Wcześniej awarii ulegały inne stacje telewizyjne.

- Nie ma tygodnia bez awarii. Nie za to płacę - oburza się pan Jerzy.

Kiedy spróbował zgłosić sprawę do firmy, zmuszony był do kontaktu z Centralą telefonicznie. Sygnał był bardzo długi. Czytelnik uważa, że problemy firma załatwia tylko pobieżnie. Po paru dniach awaria powraca.

- Takie traktowanie klientów jest niepoważne - dodaje białostoczanin.

Problem z siecią Vectra pojawia się również w forach internetowych. Dotyka on mieszkańców różnych części kraju.

- Druga doba zero telewizji. Sygnał 100 %. Pozostała rozmowa z automatyczną sekretarką - pisze Artur z Bielsko-Białej.

- Od północy do teraz nie ma TV - żali się Tomek, mieszkaniec województwa śląskiego.

Na stronie downdetector.pl można przeczytać blisko 50 negatywnych komentarzy o usługach firmy. Wszystkie pochodzą z okresu nie późniejszego niż 2 tygodnie.

Skontaktowaliśmy się z Centralą. Jak zapewnia rzecznik prasowy firmy Justyna Grzelak, od razu po naszym mailu podjęto dyskusję z zespołem technicznym sieci.

- Po wnikliwej analizie nie potwierdzamy występowania awarii w Białymstoku. Poza pojedynczymi, losowymi zgłoszeniami, które obsługujemy nie odnotowaliśmy masowego zdarzenia wpływającego na jakość świadczonych przez nas usług - twierdzi koordynator ds. PR w firmie.

Według Justyny Grzelak odnotowano jedynie jedną awarię w Białymstoku (12.07). Zachęca także wszystkich niezadowolonych klientów do kontaktu z zespołem ds. obsługi klienta, który traktuje priorytetowo każde zgłoszenie.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny