TaniaKsiazka.pl najlepszym e-sklepem w Polsce. Wyprzedziła w rankingu bardzo znane, globalne marki.

peżZaktualizowano 
- Mamy świadomość, że klienci oczekują po zakupach w internecie nie tylko najniższych cen. Liczy się także wygoda serfowania po sklepie, łatwość realizacji zakupów, intuicyjność procesu zamawiania i komfort przeglądania ofert – mówi Łukasz Kierus.
- Mamy świadomość, że klienci oczekują po zakupach w internecie nie tylko najniższych cen. Liczy się także wygoda serfowania po sklepie, łatwość realizacji zakupów, intuicyjność procesu zamawiania i komfort przeglądania ofert – mówi Łukasz Kierus. Archiwum
TaniaKsiazka.pl uplasowała się na pierwszym miejscu rankingu „Koszyk Roku 2018”. Czołowa polska księgarnia internetowa (wywodząca się z Białegostoku) jest, zdaniem ekspertów, najbardziej przyjaznym dla użytkowników e-sklepem w naszym kraju. Zestawienie powstało na podstawie analiz przeprowadzonych przez spółkę fintech Twisto oraz firmę badawczą Edisonda.

Specjaliści od e-commerce sprawdzili 100 największych sklepów działających w polskiej sieci. Było to największe, jak do tej pory, badanie zrealizowane pod kątem procesów zakupowych z uwzględnieniem User Experience - doświadczeń użytkowników odnośnie tego, jakie emocje wywołuje w nich proces zakupowy. TaniaKsiazka.pl znalazła się na najwyższym stopniu podium nie tylko w klasyfikacji generalnej. Wygrała również w kategorii "Książki/zabawki".

Czytaj też: Dojrzała jubilatka – TaniaKsiazka.pl świętuje 10-lecie

- To dla nas ogromny powód do satysfakcji, bo udało się nam zostawić za sobą niezwykle silną konkurencję i o wiele bardziej znane, a w wielu wypadkach również, globalne marki. Cieszymy się z tego rozstrzygnięcia, choć jednocześnie nie da się ukryć, że ciężko na to pracowaliśmy i wciąż to robimy, starając się usprawniać sposób działania tak, aby był możliwie jak najbardziej przyjazny klientom. Jak widać, trud się opłaca, bo dostrzegli to również specjaliści – podkreśla Łukasz Kierus, założyciel księgarni TaniaKsiazka.pl.

Jak dodaje, proces optymalizacji funkcjonowania platformy jest poddawany systematycznym analizom. Przy projektowaniu zmian mających na celu poprawę użyteczności strony, istotne znaczenie ma opinia klientów, którzy wskazują na obszary wymagające usprawnienia lub przeprojektowania. W efekcie powstał najlepszy sklep w polskiej sieci.

- Mamy świadomość, że klienci oczekują po zakupach w internecie nie tylko najniższych cen. Liczy się także wygoda serfowania po sklepie, łatwość realizacji zakupów, intuicyjność procesu zamawiania i komfort przeglądania ofert – mówi Łukasz Kierus.

Badanie składało się z dwóch etapów. W pierwszym, przeprowadzonym przez Twisto, specjaliści zbadali proces zakupowy oraz wskazali najlepsze praktyki w tym zakresie. Kilkukrotnej ocenie zostało poddanych ponad 100 różnych parametrów każdego ze sklepów. Analiza przyniosła kilka ciekawych wniosków.

99 procent sklepów ma koszyk umieszczony w prawym górnym rogu strony, ale tylko 17 procent z nich używa geolokalizacji. Każdy sklep ma średnio pięć metod płatności. Niemal 1/3 sklepów wymaga obowiązkowej rejestracji przed finalizacją zakupów. Wyraźnie widać, że właściciele e-sklepów dostrzegają potencjał zakupowy użytkowników mobilnych, bo aż 95 proc. platform jest przyjaznych urządzeniom przenośnym.

W drugim etapie badania, który został zrealizowany przez firmę Edisonda, skupiono się z kolei na emocjach towarzyszących konsumentom podczas robienia zakupów w danym sklepie. Wykorzystując dane pochodzące z 250 testów przeprowadzonych wśród 50 konsumentów, firma badawcza opracowała listę elementów, które decydują o atrakcyjności zakupów w danym miejscu.

"TaniaKsiazka.pl w rankingu "Koszyk Roku 2018" wyprzedziła takie sklepy jak: mediamarkt.pl, wittchen.pl, saturn.pl, mall.pl, eobuwie.com.pl, ale również e-sklepy takich marek jak: Ikea, H&M, Zalando czy Zara.

polecane: FLESZ: Wybory do Parlamentu Europejskiego. To musisz wiedzieć.

Wideo

Materiał oryginalny: TaniaKsiazka.pl najlepszym e-sklepem w Polsce. Wyprzedziła w rankingu bardzo znane, globalne marki. - Kurier Poranny

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3