- Obecność na małym parkiecie pozwoli na dalszy rozwój spółki i zwiększenie jej udziału w rynku turystycznym – mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki ostatniemiejsca.pl. - Naszym celem jest rozbudowa sieci stacjonarnych biur podróży, a także inwestycja w technologię IT. Zwłaszcza w nowoczesne narzędzia internetowe, które poprzez scalanie systemów sprzedażowych i rezerwacyjnych spółki z systemami zewnętrznymi pozwolą utrzymać dotychczasową dynamikę rozwoju
Obecnie pod szyldem ostatniemiejsca.pl działa 45 stacjonarnych biur podróży oraz 10 partnerów (działających w ramach systemu internetowego ostatniemiejsca.pl-NET).
Do końca 2011 roku firma planuje otworzyć 10 nowych oddziałów. Nowi franczyzobiorcy będą działali w ramach sieci stacjonarnych biur podróży lub zostaną włączeni do konceptu internetowego ostatniemiejsca.pl-NET.
Firma OSTATNIEMIEJSCA.pl
świadczy kompleksowe usługi turystyczne począwszy od sprzedaży wycieczek ponad 140 polskich i zagranicznych touroperatorów poprzez obsługę turystów w sytuacjach kryzysowych podczas ich wakacji. Franczyzobiorcy OSTATNIEMIEJSCA.pl mogą liczyć na pakiet szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz z obsługi systemów rezerwacyjnych. Partnerzy otrzymują m.in. dostęp do autorskiego systemu CRM, szczegółowej bazy danych zawierających samodzielnie gromadzone informacje o produkcie, a także całodobowe wsparcie w biznesie.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?